|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat dacht ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Hej! Dit is makkelijker voor mij... Ik kan zo de interliner naar Breda pakken... Moeten we het wel eventjes een beetje afspreken, want ik ben een regelrechte ramp in het OV changed to 'ouwe' |
|
quote: Je bent niet de enigste BLAAT |
|
quote: nee idd, ik ben de enigste, jullie zijn de enigen |
|
quote: Hehe maar wat nou als je maar 1m60 bent?? [zoals ik dus] Ik zie dus gelijk geen hol [of euh.. juist wel, het is maar hoe je het bekijkt, hehe..] tenzij ik vooraan sta... Dus ik heb geen keus - Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
ik ga ook wel, vaste prik he en ik kommet stormrider het festival onveilig maken (niet spelen hoor, don't worry, al zou dat wel vet zijn en ook wel passen !) |
|
quote: Haha zou wel cool zijn idd Maarre, ga ik jou dan ook weer eens zien of niet?? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: |
|
- Ellesar of Gondor (+ aanhang) - DarknessThere - Ghoulliette - Argentumfeles - She Devil - NolthuarII (+ non zm-ers) - ZwaarMetaal - Necromantica (Cooper!!) - Shadow_Smile --> Alice Cooper only !!! - Ryn - Dzouwe - Iron Maiden - Rajackar - Ozzy + aanhang - Beli Mawr (Waarschijnlijkk enkel vanaf vrijdagavond, zit verveeld met werk.) - MetalTuupLimburg (weet nog niet hoe en met wie, desnoods op de fiets) - Phantom Lord - Asherah + vriendjes - Midnight - No Nonsense - XnegativeX (Mits hij niet vervelend is) - AgonY - IG - Blind Guardian - Darkfang - Sharteel - Mordheim - Judge M. - Skitzoid Kitten - sorpresa (komt met she devil het festival onveilig maken) - Mirandarijntje - Gunman en een hoopje ongeregeld - Lies - Neige normaal ook - Mortanius - Blunt-W & gf - Sargoth+ - Devilicious Pem [+ non-ZM vrienden] - MetalJan - Aroussa + aanhang Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Haal mij maar weer van die lijstjes af... "omdat je alleen moet reizen en je voor het eerst ergens heen gaat, laten wij je niet gaan" FREEZE |
|
je kan toch met mij meereizen? [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 10-06-2003 13:28] |
|
Ja... zeg ik toch ook... komen mn ouders aan: "Ja, maar in het echt ken je hem niet, dus..." Ik zal blij zijn als ik 18 ben... ga ik gelijk het huis uit... FREEZE |
|
DOH! |
|
Weten hun veel dat ik toch nog wel wat ga zien te regelen... FREEZE |
|
|
|
Moordlustige Hamster moet ff snel thuis van school komen...hehehehe FREEZE |
|
gadverdamme |
|
He... hij moet het voor me opnemen door te zeggen dat hij toch wel gaat... want dan mag ik wel FREEZE |
|
o, oke |
|
Eh... Instant Messenger! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:gaan wel weer ontopic Ontopic: Ik blijf het echt een super line-up vinden... beter dan die waar mijn ouders mij naartoe willen sturen... maar ja... blijkbaar heb ik niets te vertellen over mn eigen leven... FREEZE |
|
quote: alleen Jabber zuigt aarsch ontopic: ja, line-up is wel oke, ben ook wel blij met Finntroll, nie verwacht |
|
Uiteraard zullen wij er (zoals ieder jaar) zijn met Up The Irons Lekker op de camping En dat Maiden zelf speelt is natuurlijk helemaal top! "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Ik ga dit jaar naar Graspop, 'k heb al een kaartje. Een klein tijdje na m'n besluit om heen tegaan kreeg ik een artikel uit een (diabetes)blad onder mijn ogen, hieruit bleek dat diabeten nogal is in de problemen kwamen bij de ingang van het terrein zo weet ik toevallig dat er afgelopen jaar op Lowlands twee diabeten de toegang is geweigerd om de medicijnen die ze bij hun hadden. Nu ben ik dus ook diabeet en vroeg me zo af hoe dat er aan toe ging op Graspop, ik heb de organisatie nu al twee keer een mailtje gestuurd waarin ik ze m'n vraag heb voorgelegd. Tot zover heb ik nog geen reactie van ze gekregen. Weet iemand hier iets over? [Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 10-06-2003 14:22] The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |