|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik begin het wachten beu te worden. Of beter: ik begin het hier thuis beu te worden. Dringend nood aan weg zijn! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Hehe eerst graspop daarna nog 1 dagje breda barst S kijken of ik dat vol ga houden.. |
|
quote: Dringend nood aan weg zijn? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja. Als in "niet zijn waar ik nu ben". [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: oh, ok. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Balen jah... moet om 8 uur 's ochtends al in Eindhoven staan bij ons 'verzamelpunt' terwijl ik uit Kaatsheuvel kom en ook nog mensen in Waalwijk op moet halen met de auto.. Dat is dus rond 7 uur ofzo wegrijden! Mag de avond daarvoor trouwens ook nog werken tot half 12 's avonds de avond ervoor. Dat word veel slapen en rust houden de dagen ervoor! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
ach ik moet die dag werken, nouja vanaf zes uur ben ik daar dan, vnid ik niet zo'n probleem Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Dat van dat laat werken van tevoren zuigt natuurlijk.. maar.. ik heb even gekeken waar Kaatsheuvel ligt... Enne... ZEIK NIET [ goed bedoeld hoor ] Groningen is veel verderderderder.. Gelukkig hoef ik niet te rijden! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Wij gaan ook vrijdagochtend, eerst donderdag nog ff naar Eindhoven naar Overkill !!! |
|
quote: zo hoort het! Overkill (heb alleen zelf al andere plannen voor die avond) |
|
quote: ZEIK JIJ DAN OOK NIET! ik woon in Noord-Holland, Hoorn |
|
en ik woon gvd in hellevoetlsuis. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Noord Holland dus? |
|
quote: whahah nee |
|
quote:daarom vraag ik het dus... |
|
quote: tis bij rotterdam in de buurt |
|
quote:dank |
|
alright, hey ik zal er ook zijn |
|
MAIDEN !!!! |
|
Hellevoetsluis is niet bij rotterdam in de buurt, behalve als je 1 uur met openbbaarvervoer dicht bij vinfd. Is wel dichtsbijzijnde stad. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Ik zie vast wel iemand van hier op graspop. Maiden rulezz. 666 the numer of the beast |
|
quote: zo.......... nu weet je tenminste zeker dat iemand je herkent |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-06-2003 3:40] |
|
BEN HET WACHTEN BEU!!!!!!!! wil maiden zien BLAAT |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |