|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik het kan betalen wel... |
|
leuk idee ja, maar betaalbaar, niet echt. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ahum... ik vind het als student zijnde te duur en te veel gedoe om het te halen.. Als ik bij mijn ouders kom eet ik zowiezo biologisch vlees, aangezien zij nagenoeg niets anders eten. Thuis eet ik gewoon vlees van de supermarkt, maar wel met mate.. |
|
het vlees wat ik eet is dood en verbrand... biologisch, hmmm, het idee is goed, het schijnt dat steeds meer boeren ook op die toer gaan, krijgen ze geloof ik subsidie voor. maar of het op de lange duur haalbaar blijft en blijkt, ik moet het nog maar zien. alles is toch al zo belachelijk duur. Oud Vuil. |
|
quote: Wat een godsgruwelijk gelul!!! Als je het belangrijk vind heb je het geld ervoor over, anders boeit het je niet of er dieren over de kling worden gejaaigd die nooit iets van een leven gehad hebben. Biologisch vlees heerst! |
|
"Biologisch vlees". Ik blijf het gelul vinden. Heb je nog ander vlees dan? "Nee, ons vlees komt van de boom"??? Net zoals "significant" schoner. Schoner achter de komma? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Dus jij kent het verschil tussen een scharrelei en een legbatterij ei niet? |
|
Behalve dat het 2 verschillende woorden zijn? Nee. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
1 woord: ...jammer! |
|
kIP! |
|
quote: Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen de pluimveehouders. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Sorry, maar waar slaat dat nou in godsnaam op? Jammer zeg ik inderdaad tegen de bio industrie, maar scharrel-pluimveehouders vind ik toch echt een ander verhaal! |
|
quote: Krijg kanker. Dit slaat nergens op. |
|
Typisch een blekkie. Trouwens, waar het hart van vol is, loopt de mond van over... |
|
OK, dan zal ik het voor je spellen. Denk je dat scharrelkippen ook echt scharrelen? Dat die het veel beter hebben dan die legbatterijkippen? Het enige wat is verbeterd is dat nu de kippen op de grond staan in plaats van in een hokje. Staan? Staan ja, want er gaan zoveel kippen in een schuur dat er niks van scharrelen komt. En die stront dan? Ja, die komt op de grond en is dus niet makkelijk weg te krijgen. Dus een kippenschuur stinkt gewoon nog harder dan eerst. Dit is dus geen pleidooi voor legbatterijen, integendeel. Wat ik bedoel is: als die kippen echt zouden kunnen scharrelen, dan was het mij het geld echt wel waard. Maar dat is tot nu toe dus niet het geval. Je wordt als consument gewoon genaaid waar je bij staat en ik was niet van plan daar aan mee te doen. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Dat doe je al. Dit slaat nergens op. |
|
Wauw, ik kan gelijk zien hoeveel verstand jij in de kop hebt! |
|
quote: Dank je Dit slaat nergens op. |
|
Dat was niet tegen jou Okee, een beetje dan |
|
quote: Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar zulke opmerkingen helpen doorgaans niet, zijn soms zelfs verboden, in een discussie. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Verboden of niet: Ik weet niet waar jij woont maar hier in de Achterhoek is er wel degelijk verschil tussen een scharrelkip en een legbatterijkip. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Maiden op 14-06-2003 2:59] |
|
Als je het weten wil: ik woon in de Liemers. En waar zeg ik dan dat er geen verschil is? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: Maar... [grapjes-modus] in de achterhoek zijn er wel meer dingen 'verschillend'... [/grapjes-modus] Dit slaat nergens op. |
|
Waarom vind jij dan dat je genaaid wordt? |
|
Vlees is vlees. En daarom eet ik vlees. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |