|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
welkom |
|
En nu pas ga je bij je ouders uittrekken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Stoer hoor. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: 37 zei je? Of 17? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoezo stoer. Geintje. Het is maar 'n geintje hoor. En nu is de stad bekleurt met burgelijke mensen tijdens de vierdaagsefeesten. Gaat daar nog iemand van jullie heen? Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
Hoezo 37 of 17. Ik heb jaren geprofiteerd van m'n ouders. Mijn goed recht. Ik heb nu 'n beter leven. En ik neem het ervan, ik leef daarom nu ook van m'n spaarcenten. Volgende week ga ik soliciteren bij de politie zuid Gelderland. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
quote: Niet bij het brandstichtingsopsporingsteam mag ik hopen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kinders, doe eens even lief tegen elkaar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hoezo dat nou weer. Dat was een geintje. Vind het wel leuk hier op zware metalen. Maar ga nu zo naar bed. Want ZIJ is moe en heeft HOOFDPIJN. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
quote: Ja baas Ik ben gewoon in mijn pest-mood. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: [moppersmurf-mode]Ik haat politie![/moppersmurf-mode] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Niet doen. Niet haten A.U.B. Wij zijn om u te helpen niet waar. En van pestbuien heeft iedereen wel eens last van. [Dit bericht is gewijzigd door Sternenstaub op 13-07-2003 22:12] Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
He wat zag ik, heeft het zware metalen team ook een festival. Daar moet ik bij zijn. Waarneer is dat volgende festival. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
Volgend jaar ... |
|
quote: ah, een politie-hippie-metalfan. welkom. Oud Vuil. |
|
Je kunt ook 'n keuze maken welke band je het liefst ziet spelen op dat festival. Ik stem voor Fluisterwoud. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
Nee |
|
quote: IN OKTOBER ZM fest Belgie is ook belangrijk |
|
quote:Oh ja ? |
|
Hoezo nee. Niet je favoriete band zeker. Nu ga ik slapen. M'n vriendin wordt ongeduldig. Tot morgen. Stay metal. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
|
|
wie gaat er nu pas op zichzelf als hij 35 is |
|
quote: Vraag maar aan Fluisterwoud waarom niet. |
|
En ik wil deze keer wel graag meer dan twee nederlandse ZMers zien op ZM fest Belgie btw... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |