|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo kan je het ook noemen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Jahoor Joost inderdaad. Kijk ik zie het zo: ik houd als muziekliefhebber van o.a. metal. Maar neem de subcultuur niet al te serieus. Ik haat de Manowar mentaliteit namelijk. Ik haat het verafgoden van de cultuur boven andere culturen. Metal is geen 'way to life'. Het is gewoon fun. |
|
Je moet gewoon heel hard roepen : Manowar is gay. Dat soort uitspraken scoren dikke punten hier! |
|
quote: duh, manowar is gay Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Metal is helemaal geen subcultuur man. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: je neemt ManowaR toch niet serieus? no text supplied |
|
quote: daaaarrrr ben ik het mee eens!!! Oud Vuil. |
|
quote: Metal en Manowar in 1 zin noemen is redelijk verdacht en behoorlijk afschrikwekkend Nog éénmaal: MANOWAR IS GAY!!! zingen jullie mee? |
|
heavy metal is wel degelijk een subcultuur. Er is een studie naar gedaan. Ik wil niet weten hoeveel mensen Manowar serieus nemen. |
|
quote: waarvan dan? iek niet bekrijp. Oud Vuil. |
|
Genoeg geintroduceerd hier, gaat verder en verveel U en ons |
|
quote: Poe poe! Dat is niet niks zeg! Wat is er onderzocht? Gayheid van forum-n00bs? Scoorde jij redelijk hoog zeker? quote: Ik ook niet.. Maar getuige holocaust-uitlokkende ellende als the 'Elf & Fantasy Fair' waar VOLWASSENNEN in zelfgemaakte ridder- en elfjespakjes gaan RPG-en zou GAYOWAR en aanverwanten van den Aardbodem moeten verdwijnen. |
|
quote: Er is een studie gedaan naar Heavy metal als subcultuur. Niet dat het allemaal klopte wat daaruit kwam maar okee. |
|
gezellig hier cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Daar zijn we hier voor Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: En toch haal je het als argument aan. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ongelooflijk. Ik ben er 45 minuten en het is nu al gezellig. Dit wordt een topavond. |
|
het wordt één toffe ellende!!! Oud Vuil. |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ja, dat er een paar kleine fouten in zitten wil nog niet zeggen dat een hele cultuur niet bestaat. Een subcultuur is er al vrij snel, vergis je niet. |
|
quote: nietus! TWEE toffe ellendes |
|
quote: naja, de metalsub al dan niet culuur is er al een tijdje, dus waar hebben we het over. is er nog brood? Oud Vuil. |
|
ja, precies. het is leuk om het als liefhebber van de hele metalshit de uitkomsten van zoiets nog eens na te pluizen. Maar het levert eigenlijk allemaal verwrongen vooroordelen op. |
|
quote: en die had ik ook al zonder studie, blij dat ik 'em niet gedaan heb! Oud Vuil. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |