|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom! |
|
Ey welkom Babylon! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Mae Govannen! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
hoi, ik zou even niet in het klachten topic komen als ik jou was, geeft misschien een beetje een verkeerd beeld van ons gezellige forum! welkom dus |
|
Aan de andere kant... als "het" (hij/zij?) nu het klachtentopic volgt, en overleeft, dan kan "het" alles wel aan wat er op het topic gepost wordt... |
|
Joow Danke allemaal! Was al niet van plan naar dat topic te gaan.. Mensen zijken teveel tegenwoordig En 'het' is een hij zo kan ie wel weer |
|
en hoe oud is hij? (heb wel een imago hoog te houden he) |
|
quote: Absoluut gelijk. Veel succes op het forum |
|
"Hij" is 16. Nog zat tijd om metal smaak en kennis verder te ontwikkelen dus Hmm, die bende maar ff allemaal in m'n profiel zetten, zijn we daar ook meteen maar weer vanaf. zo kan ie wel weer |
|
dat is wle wat aan de jonge kant doe je ook een opleiding.......? |
|
Te jong, damn... Ik doe zit atm nog op 't VWO. Gaat wel flex, hoef dr bijna niets voor uit te voeren Voor meer info, heb ik ook een ultra 1337 Cu2 site: http://ziemaar.cu2.nl zo kan ie wel weer |
|
quote: Heh heh heh... |
|
"Cradle of Filth - Hallowed be thy Name" ik neem aan dat dit een cover is??? mooie background trouwens! zelf gemaakt die foto? |
|
quote: Cover van Maiden ja. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja, is een cover.. Takke goed nummer. Die van Iron Maiden zelf ook, maar CoF geeft er net zo'n extra push aan. Achtergrond kwam ik ergens tegen.. Vond 'm wel vet, kan ik zelf helaas niet maken zo kan ie wel weer |
|
quote: Idd. ghoulliesletje die hoopt dat bepaalde mensen in elkaar geslagen worden door dikke negers, een medeforum-lid een vies, vuil klein mannetje noemt en het liefst met planken omzich heen slaat. En dan nog steeds hier vrolijk mag posten. Snapt u het? |
|
quote: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh ik verzoek om een bann, sorry je bent vast een aardige knul, maar dit kun je gewoon niet maken! |
|
quote: gaweg rascistische lul, hou de ellende lekker binnen 1 topic, vieze forum vervuiler |
|
Ghoullie, dit is misschien moeilijk te begrijpen maar sommige mensen verafgoden Iron Maiden niet... |
|
quote: nee, dat kan niet |
|
quote: ROFL Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Why not Als ik 't een goed nummer vind, vind ik het een goed nummer.. LB dat Iron Maiden het orgineel heeft.. Cover kwam ook op een bonus CD, dus geld heeft CoF er niet mee gemaakt lijkt me zo. En al was het wel zo, boeit het me nog niet Edit: stond scheve zin in.. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 15-07-2003 15:58] zo kan ie wel weer |
|
Welkom naamgenoot! |
|
quote: Ik vind die CoF cover ook wel roff eigenlijk, al kan ie natuurlijk niet tippen aan "The Trooper" van Sentenced of "22 Acacia Avenue" van Dark Tranquillity. maar verder ben je vast wel lief no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |