|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is inderdaad ook een veel voorkomende naam, maar het ligt er natuurlijk aan welke sites je bezoekt. In Amerika zal Heidi bijvoorbeeld minder vaak voorkomen dan in Europa. |
|
quote:Ja ok, het zijn dan ook meestal die Duits/Oostenrijkse films waar ik die naam voorbij zie komen. Maar wat ik wel jammer vind, is dat je nooit een Heidi én een Wendy ziet dan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: We zouden het haar kunnen vragen. Duitsland is niet ver weg dus het moet wel mogelijk zijn om een Heidi te vinden... |
|
quote:Hmmm... ik ken wel een Hetti, is dat ook goed? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Prima, informeer maar eens of ze er wat voor voelt. |
|
quote:Doe ik. En nu ga ik slapen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Slaap lekker, droom maar fijn over de nieuwe Wendy en Hetti film! |
|
Jee weer een nieuwe nick En ernst bedankt voor het fixen van me computer + AARGHHH |
|
Wie was jij eerst dan? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat vroeg ik me ook al af. |
|
quote: Ik was eerst metaalslet maak morgen nog wat fotos AARGHHH |
|
ik zou mezelf dame blanche noemen, das veel cooler |
|
en lekkerder |
|
quote: met warme chocolade saus? |
|
AARGHHH |
|
Welkom trug |
|
quote:Dat is maar een illusie...eigenlijk willen we je dood hebben. Welkom! |
|
quote: dankje AARGHHH |
|
quote:Alles goe ? |
|
nee I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Je usericon doet met denken aan Lemmings. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: bekijk dat profiel,ze is er al van vorig jaar ofzo maar heeft nooit veel gepost...Nu ineens wel... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hoi! Ik ben rajackar, ik luister veel naar metal en ik post hier al ruim 1,5 jaar. dus eigenlijk kennen jullie me denk ik wel. ... ... Crisis, waar ben ik mee bezig? Laat maar. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-07-2003 15:20] |
|
quote: Hahaha, dat heb ik ook al es n paar keer gehad |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |