|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanwaar de nieuwe alias? |
|
Had ik gewoon zin in Niet dat ik er nu 180 ga verzinnen. |
|
Introduceer jezelf. Ik ben Wim 29 jaar oud Woon in Den Helder Werk TNT Muziek Priest black/death en som's Maiden |
|
klinkt als Heer Krieg I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: hehe welkom sir war.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Sir War en Heer Krieg, hmmm klinkt me iets TE toevallig in de oren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Welkom, Señor Guerra. Monsieur Guerre. Pan Wojna. Herr Krig. Beyefendi Savas. Patrão Guerra. Sinjoro Milito. |
|
Eigenlijk zijn "Heer" en "Krieg" in 2 verschillende talen. Dus zou iets als "Heer Guerre" ook bij de mogelijkheden horen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik ben ook wel enigzins nieuw. (=tijd niet geweest) Ik bennuh...Iris ennuh ik luister naar...uuuh...muziek en ben uuuuh 19 jaar ennuh ik woon in uuuuuu UTRECHT! En kben niet troe. Bite me [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 12-07-2003 19:38] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik ben 5 maanden offline geweest, dus een hoop nieuwkomers zien me voor de eerste keer. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
euh... mensen uit eindhoven?.... waar...tja.. BIERTJE? euh..ja...headbang!!!!! |
|
quote:Asten. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hier iemand uit Eindhoven . Zie verder http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=830 |
|
Naam: JosUser: Sternenstaub [Dit bericht is gewijzigd door Sternenstaub op 13-07-2003 20:02] Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
quote: Is mischien handig wanneer je wat meer verteld maar eh... WELKOM! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Wat wil je meer weten. Meer namen misschien. Waar ik woon Jos maar ze noemen me Otto. Ik woon in Berg en dal. Is dit genoeg. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
nijmeguh!!!!!!!!!!!!!! |
|
Nijmegen is geen berg en dal. Hou die scheldpartij voor je. Nijmegen is een scheldwoord. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
Uh oh...twee bekvechtende boertjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: kunt er gewoon met de bus 8 heen hoor, 2 strippen dus lul niet |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Nijmegen zuigt. Berg en Dal ook, maar dat doet er niet toe. |
|
Hoezo Nijmegen zuigt. Ben je soms 'n bloedzuiger van beroep. Nijmegen 2 strippen zei je. Ik zal daar nog niet willen wonen al had je het graag. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
ja 'k ga binnenkort maareens kijken of er geemigreerd moet worden naar groningen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |