|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:LOL Ik ben Jenje Forumbug, muzieksmaak is dus niet relevant. Maar ik heb wel borsten. |
|
quote: Dan zul jij vast wel aardig gevonden worden cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Valt erg tegen hoor. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Dat is niet relevant. |
|
quote: Dat vind ik nou ook Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Sorry ik was nog wat vergeten. Iedereen vraagt zich af waarom nu Hobonu. M'n vader speelt namelijk de hobo. En ik hou dus van numetal. Ik draai tot s'nachts aan toe. En m'n vader wordt er gek van. Dus combineerde ik zijn instrument met nu vandaar. |
|
quote: Welbedankt voor de zeer heldere uitleg en welkom nog Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Homonu vind ik een betere naam |
|
quote: borsten EN een behaarde anus??? |
|
Een warm welkom gewenst. |
|
M'n dank is groot. Het schelden valt toch wel mee. Nou ja ik verwacht nog wel iets. |
|
Waar blijven de metal-minnende noobs? |
|
Ja duurt het nog lang. Ik moet gang maken. |
|
welkom, i guess Bruce Banner |
|
ehm, is het niet meer dan logisch dat dit de volgende bonobo/fakeprofile is? |
|
Ik vraag me af wie nou eigenlijk bonobo is. Jullie associeren mij puur om te pesten. Ik heb nu al drie keer die naam voorbij zien komen. Even voor de duidelijkheid ik ben Arend Dekker 20 jaar oud en woonachtig te Simpelveld. |
|
euh simpelveld??? anyway, welcome! Oud Vuil. |
|
quote: Simpel ben je wel...20 jaar en naar no-metal luisteren...in de hoek Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Pak even de Nederlandse kaart erbij. En dan zoek je..... Nou even iets anders. Uuuuuh bij Kerkrade rechts af. Is Heerlen je som's bekent. Het is je hopelijk toch wel op school geleerd. |
|
Welkom n00bs! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik ben stout geweest. En wat heb ik nou precies fout gedaan? Ik ben simpel. 20 jaar. En luister naar numetal. Een van m'n vrienden luistert ook naar Dislection. Nou krijsen kan iedereen en dan nog die muziek, simpel 10 jaar oud en metal...uit de hoek. Weet je je bent wat bekrompen aan het lullen. Som's 'n hersenbloeding gehad staat je mond wat scheef, want zo praat je er ook na. |
|
Nog een homobo erbij? |
|
damn, allemaal nieuwelingen... binnenkort heel BeNeLux op ZM? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Weer zo'n iemand waarbij aids is geconstateerd. Waar slaat dit nou op. Gewoon normaal gedrag vertonen. Ongewoon taalgebruik dat niets maar dan ook niets met metal te maken heeft. Het is lekker makkelijk om iemand te kleineren. Niet ruim gevoelend of denkend. Nog beter kleinhartig. Ja toch. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |