|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom Pure Evil! Nog meer Arnhemmers gezellig (en nee, ik kom niet uit Arnhem, maar zie het wel als mijn tweede thuis ) FREEZE |
|
ik ben vast ook een poser hell yeah Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Dat was dus geen zinnige binnenkomer. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik vind Arnhem helemaal niet gezellig. Stugge mensen zonder 'n lach. GODLESS NORTH buy it now. |
|
hallee alle nieuwe... pure evil van sommige iid niet zoveel van aantrekken hoor.. gewoon lekker laten lullen |
|
quote:Mja... beter dan die stomme boeren uit de achterbroek FREEZE |
|
neej weet ik sorry maar ik word niet goed van mensen die zeuren over wannabee's en posers mja Red de fietsen de winter door. |
|
Ik word dan weer niet goed van wannabee's en posers... |
|
quote: Jong appeltje. [Dit bericht is gewijzigd door Captain Winter War op 07-07-2003 19:59] GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Die zijn ook niet Normaal meer. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Neej ik ook niet maar ik heb geen zin om me om hun druk te maken of de hele tijd iedereen er voor uit te schelden, zeg maar. mja kweet ut ook ni boeiend Red de fietsen de winter door. |
|
welkom n00bs!! :D HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:Maarre... kom jij nu ook uit Arnhem of wat?! FREEZE |
|
quote: Ik liep 'n minuut ofwat nog te verkondigen dat Arnhem ongezellig was en dat er stugge mensen wonen zonder 'n lach. Ik woon heel ver weg, heel ver weg van Arnhem gelukkig. Waar men nog ten strijde zong tijdens het feest ten ere van het binnenhalen van een Europacup plaats. GODLESS NORTH buy it now. |
|
je komt uit nijmegen man, loop niet te lullen |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: NEEEEEEEN. Ben er wel geboren en getogen helaas. Maar nu woon ik frank en vrij. In een rustige omgeving. Waar de planten nog planten zijn en de koeien ach je begrijpt het wel denk ik. GODLESS NORTH buy it now. |
|
Laat ik mij maar eens tegen de gewoonte op fora in voorstellen vóórdat ik ga lurken... nickname: Wolfheart echte naam: Lykle woont in: Tilburg (vlakbij 013 zelfs) geboren in: 1979 drinkt: bier, thee, ijsthee, wijn eet: alles wat ongezond is gevaarlijkste wapen: sarcasme luistert vooral naar: Anathema, Dream Theater, My Dying Bride, Opeth, Dark Tranquillity, Dimmu Borgir, Ever Eve, Iced Earth, Katatonia, Moonspell, Savatage, Sentenced, Nevermore, The Mission, VNV Nation, Hocico, Wumpscut, In Strict Confidence, Deine Lakaien m vr gr, Wolfheart no text supplied |
|
Goed, ik ben Marjan, weet eigenlijk geen fuck van metal, behalve dan dat ik sommige soorten leuk vind. Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote: hehehe je weg gevonden zie ik welkom |
|
Ik mag dan ook een digibeet zijn maar dit wil nog wel lukken Dank je "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
quote:Welkom! Die signature belooft veel. |
|
quote: Ja, Anathema is me heilig. Evenals MDB en Dream Theater. no text supplied |
|
quote: Evenals The Mist and The Morning Dew, Skepticism en Shape of Despair zei je ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |