|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tja, dat is natuurlijk best heel oke te noemen. Sterker nog, mensen van 17 zijn vaak enorm puike mensen (zie profiel). Maar jij bent nog helemaal geen 17, mag jij wel liegen van je mama? |
|
quote: Voor die anderhalve maand,mijn lieve b6r6a6m gaan wij niet moeilijk doen,eh Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Blijft wel verbazend hoe snel newbee's in onzin kunnen.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Yup. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik had al ooit eens 24 posts gedaan,vandaag de rest.... Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: U bent gek,mijn lieve Mishantrophe Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote:Neh, ik verveel me gewoon. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ontopic? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Dan mag ik hier niets meer zeggen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Kom lullen in het lultopic,eh Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Je kunt altijd mij komen vermaken op msn Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Hehe, maar dan verbreek ik mijn standaarprocedure van tegen niemand praten op msn. -->Status: afwezig Volgende keer, als ik serieus online ben. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-07-2003 21:41] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dan niet, en nu ontopic ! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Tuurlijk niet, mijn lieve whiterose! En ehm... on topic! |
|
Ontopic! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ben Asherah en ik Heersch |
|
Ja ofd je gebruikt niet je beide accounts door elkaar |
|
Euhmm... it wasn't me... |
|
Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Hey Joost, Ik ben Wouter. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Hoera ik ben hier Ikke ben Erik uit Vroomshoop en das het enige wat ik kwijt wil vandaag het is veel te laat voor een lange uitgebrijde introductie The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
Hoera ik ben hier Ikke ben Erik uit Vroomshoop en das het enige wat ik kwijt wil vandaag het is veel te laat voor een lange uitgebrijde introductie The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
quote: en nog naar mij luisteren ook! |
|
quote: Welkom, welkom!!! Je moet nog maar 's wat vaker naar mijn lessen Nederlands luisteren zie ik wel weer... Naja, zie je van 't weekend weer! Trustuh ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |