|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Past beter met de persoon...?Elfensteen,zeg me waarom Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Jij slimme kerel Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: quote: |
|
quote:da weet ik ook wel We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Pas maar op of ik kom je vermoorden Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Geboortedatum: Woensdag 27 Augustus 1986 wtf...je bent eigenlijk nog een broekie We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Gewoon een beetje opletten en je weet meteen tegen wie je het hebt,eh.Maar ik was het zooooo beu dat ze me afzeiken.... Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote:ah.....uh.....help quote:1 dag na mij jarig [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 15-07-2003 21:02] |
|
quote:ik niet slijm slijm enzo maar waar woonde je nou eigenlijk...en heb ie msn wahoe, ik heb eindelijk een reden om zulke dingen aan ieand te vragen, zonder neergeslagen te kunnen worden We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:broekie 2 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ja,ik msn... [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRose op 15-07-2003 21:05] Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote:jammer dat je jonger bent dan mij...broekie |
|
quote: hahahaaaaahaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
mooi, ff toevoegen en dan meteen Alien 3 kijke... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Doen Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
Het lijkt hier wel een fukking peuterspeelzaal, maar toch welkom. |
|
quote: waarom een peuterspeelzaal???Ik17 is toch OK??? Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Het "peuterspeelzaal" is waarschijnlijk niet afgeleid van het feit dat je 17 bent maar de plotselinge wending in de manier van praten in dit topic. ...denk ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
wat dan ook...Ik maal er niet om Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote: Moeilijk he, goede smaak hebben? |
|
quote: Dit komt dan ook niet als een verassing natuurlijk. Maar eh, welkom als ik dat nog niet gezegd had. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Thanks,maar eigenlijk ben ik hier al een tijdje op aangelogt...Nooit veel gezegd... Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
|
quote:WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Black Metal is the art and weapon in my hand, that never fall asleep 'til every man is killed ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |