|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoi hoi Bas I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hmmm.... klein misverstand, dat bwn jij dus niet. Ik heb echter uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het toch wel waar is. |
|
quote:kan je nagaan hoe Jenje er dan uit ziet |
|
PS. Hallo! |
|
quote: Ehm...wij weten hoe Jenje eruit ziet. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Oh regel 1 : niet slowchatten en off topic lullen hiero op ZM |
|
quote: Nou idd ja! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Waar ben je zelf mee bezig dan? |
|
quote: Hij geeft je vriendelijk advies, voor het geval je er nog niet van op de hoogte was. Het is dus niet nodig om daar op in te gaan. Capiche? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: *denkt aan het 'wees aardig voor de newbee's topic* Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:*Wijst Vampie erop dat Plasje erom vraagt* |
|
Yup zoiets van de pot en die ketel. Maar het is begrepen. Maarja, ontopic: Hallo Claw ik ben heerschende Basch! |
|
quote: mja eigenlijk wel he?...hij leert het nog wel Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Met zo'n goeie newbeesch op ZM Begeleidingschdeschkundige vast wel [Dit bericht is gewijzigd door Heerschende Basch op 16-07-2003 19:35] |
|
quote: Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja goed poser bas, je hebt nu lang genoeg in dit topic rondgehangen. Bekijk de rest van het forum eens! |
|
quote:Ben ik druk mee bezig. Best gezellig hier trouwens. offtopic: Wat is een global moderator? |
|
quote:die geeft aids aan nare personen als jij We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dan kan ik beter bij hem uit de buurt blijven. Iemand nog een serieus antwoord? Ik kon het in de search en Help niet vinden. |
|
quote: Dear god, jij hier! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: He Basch, Vampie had mij al jouw bier beloofd, wanneer kom je het brengen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Is dat de Bas die op Marlinde ging liggen? |
|
quote:jamaar je zei niet dat ik zou lijden onder een ban, je zei dat 'het zou lijden nr een ban' wat niet klopt, dat moet dus 'leiden' zijn. Ja, Carnie, ik neuk komma's en mieren En waarom moeten degenen die nog 3 pagina's voortlulden niet on topic? ik voel mij geviseerd |
|
quote: Aangezien ik een ware taalkunstenaar ben wil ik nog wel eens een extra dimensie aan mijn posts geven door dit soort dubbelzinnigheden, wen er maar aan. U hebt gezocht op geviseerd: Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies. En ehm... degenen die de vorige drie pagina's vollulden moeten ook on topic! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |