![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal. Ik introduceer mezelf. Mijn naam is Paula en woon in Heerenveen. ![]() |
|
Welkom Paula uit Heereveen. Doe je ook nog beesten na? ![]() |
|
quote: 5 Euro dat het Heer Krieg is? ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:neeeee ![]() ![]() ![]() avond trouwens ieders ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: had je echt anders verwacht dan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Heerenveen ligt een eind bij Simpeltown ofzo vandaan...avontuurlijk kereltje ![]() We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
quote: Hey, welkom! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Hallo Heer Krieg ![]() |
|
quote: Waarom werd dat bij mij niet gevraagd? ![]() Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? ![]() |
|
quote: Niemand typt zoals Heer Krieg. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik geloof dat ik mezelf nog niet voorgesteld heb, dus bij deze ![]() Ik heet Marc, ben 26 en kom uit Tilburg en hou voornamelijk van death metal, maar andere metal/rock stijlen gaan er ook wel in ![]() "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" ![]() |
|
quote: Welkom! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Welkom, Marc. ![]() Arwen ná anvanya vendë ecénien ![]() |
|
quote: De lange blonde Marc of die andere? ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Jep, alleen jammer dat het verder zo'n zaadstad is. Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? ![]() |
|
quote: Die andere ![]() "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" ![]() |
|
quote: whahahahaha hoi! welkom! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote:Heee, nogal een Tilbo! ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Welkom. Nu effe niet nickname verwarren, he :D ![]() |
|
Nou, okay, ik ben dus ook nieuw hier. Sigrun is de naam, woonachtig in Utrecht. Muzikale voorkeuren: black en viking metal (en een beetje ambient, folk en klassiek op z'n tijd). Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote: Welkom ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
heil ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:Niet te snel conclusies trekken. Touché, pussycat! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |