|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal. Ik introduceer mezelf. Mijn naam is Paula en woon in Heerenveen. |
|
Welkom Paula uit Heereveen. Doe je ook nog beesten na? |
|
quote: 5 Euro dat het Heer Krieg is? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:neeeee NIET WEER!!!!!!! avond trouwens ieders We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: had je echt anders verwacht dan? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Heerenveen ligt een eind bij Simpeltown ofzo vandaan...avontuurlijk kereltje We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hey, welkom! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Hallo Heer Krieg |
|
quote: Waarom werd dat bij mij niet gevraagd? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Niemand typt zoals Heer Krieg. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik geloof dat ik mezelf nog niet voorgesteld heb, dus bij deze Ik heet Marc, ben 26 en kom uit Tilburg en hou voornamelijk van death metal, maar andere metal/rock stijlen gaan er ook wel in "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" |
|
quote: Welkom! Tilburg; lekker dichtbij 013! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Welkom, Marc. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: De lange blonde Marc of die andere? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Jep, alleen jammer dat het verder zo'n zaadstad is. Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Die andere "Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!" |
|
quote: whahahahaha hoi! welkom! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Heee, nogal een Tilbo! Ken jij Marck ook toevallig? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Welkom. Nu effe niet nickname verwarren, he :D |
|
Nou, okay, ik ben dus ook nieuw hier. Sigrun is de naam, woonachtig in Utrecht. Muzikale voorkeuren: black en viking metal (en een beetje ambient, folk en klassiek op z'n tijd). Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Welkom ..."Hate can only create more hate"... |
|
heil lijkt me Bruce Banner |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Niet te snel conclusies trekken. Touché, pussycat! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |