|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: in ieder geval een "Humble Servant of the Valar" Bruce Banner |
|
quote: A Elbereth Gilthoniel silivren penna míriel o menel aglar ellenath Na chaered palen diriel o galadhremmin ennorath Fanuilos, le linnathon nef aear, si nef aearon. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: EN Mithrandir! sorry!!!Vanimle sila tiri Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
YOU CANNOT PASS Bruce Banner |
|
quote: Apology accepted!! en waarom gebruik je steeds woorden, die niet in mijn cursus staan? ...iets met schijnen en zien? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Lainedil ná firin Valaraukanen. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: word/ben ik een dooie balrog? Bruce Banner |
|
quote: Nee, dóór: -nen (jahaa, grammatica!) Anders was het : Lainedil ná firin Valarauka. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ey sufkutelf, on topic |
|
quote: Mithrandir is geen Elf maar Istari maar goed, Ontopic: Welkom nieuwe lui! neem een voorbeeld aan Jenje Bruce Banner |
|
quote:Ja zeker |
|
quote:Web-laster Pim? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gekke mensen. Zijn jullie altijd zo door het dolle heen. |
|
quote: Ja, is 't niet dolletjes? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hoi. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Hoi Ik ben Sandra. 23 jaar oud. Ik werk in een winkel waar ze kleden verkopen. M'n grootste hobby is m'n vriend Harry en Dimmu Borgir |
|
hmmm kan je beter naar het Dummi Burger topic verhuizen ...welke muziek dus nog meer? welkom overigens |
|
quote: Herzlich Wilkommen, Sandra. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
welkom dan maar... dimmu borgir, poeh...hoe verzin je het [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 21-07-2003 21:10] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Wat is er mis met Dimmu Borgir. Ik vind Type O Negative ook wel lief. En juist deze band miste ik op Fields of rock. |
|
quote:Klerewerk zeker |
|
Nou ja zeg. Vind het niet altijd even leuk. Maar ik ben met iets anders bezig. |
|
dimmu is alles behalve commercieel en Peter Steele heb een te grote leut0r... nog meer muziek waar je van houdt en wat i af kan kraken? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |