|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zeg eeuhm. Wie bepaald precies dat dat Narsil is? this user is dead |
|
Is er wel eens iemand voor zijn 25e post gebanned? Bruce Banner |
|
quote: Ik Bruce Banner |
|
Trouwens, ik doe nog ff een voorstel voor een nieuwe forum-regel: * In het geval van schizofrenie is het niet (ik herhaal niet) toegestaan om voor al uw verschillende persoonlijkheden accounts op ZM aan te maken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik vindt dat racistisch. Schizofrene mensen en al hun aliassen hebben even veel rechten als andere mensen. |
|
quote: dat heeft ooit voor 1.600.000 LPF-stemmen gezorgd, al die schizofrene lui doe maar niet dus Bruce Banner |
|
Sjongejonge wat irritant zeg, dat nicknames veranderen! Ik ben tegenwoordig eigenlijk reader-only hier, maar ik irriteer me er mateloos aan. Zo... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
En er nog gewoon serieus op in gaan ook... @Lainedil & Campske. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 02-07-2003 15:41] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wacht, dan ren ik nú huilend naar mijn moeder! En iemand geraffineerd afmaken is wel leuker, maar kost me teveel kostbare tijd. Dan maar onbenullig, wat jij? Ja hoor... |
|
quote: Het gaat er toch om *wat* er gepost wordt, niet *wie* het post. this user is dead |
|
quote: Precies, waarom verander je je naam dan? |
|
quote: Run Roger, Run crying to your mummy !!! Geraffineerd doen is voor mietjes, een echte vent is bot, bruut en direct. Zeikert. |
|
quote: hahahaha, met jou weten we het nou eenmaal nooit. vandaar de reacties [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 02-07-2003 15:45] Bruce Banner |
|
quote: tuurlijk wel...ik hou graag alles bij (hoe wie wat waarover denkt (op mn goeiste nederlands)) DOE HET VOOR MIJ! DOE HET NIET! Klauw was veel leuker..... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Hehe, ik hoef mijn nickname niet eens te veranderen om onvoorspelbaar te zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nou dat "precies" zie ik anders. Maar ik heb tegenwoordig op battle.net, IRC en DC++ ook 'JFrost' als nick. En verder nergens 'Claw'. Maar als iedereen er zich aan stoort dan post ik wel weer onder 'Claw'. Maar nu is iig deze account ook van mij this user is dead |
|
quote: Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Echt mega cool. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Met precies bedoelde ik: ben ik mee eens Maar mij maakt niet uit met welke account je post |
|
quote: jaaaaaa, zo ken ik je weer I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Mij maakt het niet uit, ik vindt ze alletwee kut. Ik kan trouwens toch geen namen onthouden, dus wat mij betreft zijn jullie allemaal één en dezelfde. |
|
Ik vond al dat we veel op elkaar lijkten Campske "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Jij stookt te veel man. |
|
quote: denk om je hart he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |