|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
volgens mij zit die sterreschuim regelmatig in de genisis, mooie begraafsplaatsen he ricting berg en dal........ |
|
Jij kijkt ook niet ver terug. Jij kent de hele story niet. Maar je moet echt verder terug denken. Weltrusten. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
quote: Dan moet je met dat fest naar Ned. verhuizen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Een nerd. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-07-2003 22:29] |
|
Genesis yeah cool gaaf man. Denk dat ik er donderdag heen ga. Ja tijdens de vierdaagsefeesten. En ik ben niet op mn 35 ste uit huis gegaan. Dat speelde al veel eerder. Uh, you're gonna have to sign for this Otto |
|
quote: Sorry, maar als ik dit lees dan denk ik drie dingen: a) je bent 15 b) je kan geen aaneengesloten gedachten formuleren c) je zit nog op MAVO 1 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Truste! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: uche uche.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Bloeperbieten worden niet serieus genomen... The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: VOEDERBIETEN JAH I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kinders, ga eens netjes ontopic . |
|
Nijmegen is roff, want heeft Onderstroom en Genesis, altijd goed voor een leuk weekend zo eens in de 2 maanden. no text supplied |
|
Ola Lykle! Welkom I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: dat is waar! en nee ik ben niet altijd busy, alleen de laatste week erg veel |
|
quote: Twan, jij dronk toch geen bier meer? no text supplied |
|
quote:o dear, iemand met connecties in de moderator wereld welkom persoon met het moeilijk te onthouden naam, moeilijker dan de mijne We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Leuke binnenkomst, meteen de reputatie van een Mod verpesten, hoe lang duurt het voordat jij bij het rijtje 'Panda, Heer Krieg' staat? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: die van jou is nog steeds lastig, hoor. Oud Vuil. |
|
Wat de hell is roff Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: http://www.chatwoordenboek.nl/index.php?doc=a |
|
quote: Rolling On The Floor Fucking? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
rtfm |
|
quote: Roff is gewoon een verbastering van rough, oftewel Nijmegen schopt kont no text supplied |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |