|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:*crashed van de stoel op de grond* WHAHAHAHA |
|
quote: Tja, wat moet je er dan op zeggen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik kan ook niet rustig ff op vakantie geen |
|
quote: Ik wel hoor! *opent haar handjes* Donaties zijn welkom! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Nou leuk, het ligt er natuurlijk wel aan hoe het gebeurt. (hierbij doel ik niet op iets speciaals hoor) Ik kan me voorstellen dat niet iedereen zich zo even welkom voelt. Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: Klopt. Maar ook alleen de mensen die er tegen kunnen en ff de moeite doen om door te bijten overleven op dit forum cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Klopt. btw je hebt best wel een groot usericon (Ben aan het modemmen en damn wat is dat plaatje traag zeg ... |
|
quote:of worden geband omdat ze iets të hard terugbijten We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ja, maar al die tere zieltjes worden zo toch beschadigd?? Hoe lang moet 'men' volhouden? quote: Moet ik hem weghalen? (of kan ik iets anders doen om hem kleiner te maken?) Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
Heej allemaal, Ik ben T_Ellende en ik zal niet populair worden hier. |
|
Krieg weer? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:In een tekenprogramma verkleinen of naar mij mailen. |
|
quote:2 souls, same thought |
|
quote: Gefeliciteerd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Weet je dat nou al? Hoezo dan? Of wil je dat soms gewoon niet? Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Als je het format van het plaatje kleiner kan maken dan zal dat heel prettig zijn. Stuur voor hulp anders een mailtje naar moderators@zwaremetalen.com |
|
quote: Tere zieltjes zijn bij voorbaat al niet welkom. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:juist...die lui moeten meteen geband worden We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: goeie! bedankt! Oud Vuil. |
|
euh, welkom allen, blablabla, bla en natuurlijk bla!!! het ga jullie blabla. Oud Vuil. |
|
quote: Wat is ze trouwens stil opeens? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: I 2nd that cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:weten we meteen met wat voor persoon we te maken hebben We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |