|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo stelletje kanslozen! Ik zal mezelf even voorstellen: Ik ben dus Dissection (thijs), ben 20 jaar, studeer in Tilburg, speel in Hatred (http://www.hatred.nl). Dat was het zo wel een beetje Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: ...en je bent fan van Dissection Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hallo kansloze terinhhond, dat je spoedig kutschurft moge krijgen |
|
Aaargh! Waar komen al die Tilbo's ineens vandaan? Straks kan ik niet meer fatsoenlijk uit zonder ZMers tegen te komen... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Pas dan maar goed op als je een anwb lesauto ziet rijden in Tilburg, grote kans dat ik daar inzit. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 22-07-2003 12:11] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hohohomo, ik kom niet uit Tilburg, ik studeer er alleen. Ik kom uit Breda (maar woon in Wouw) Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
Maar we kunnen een keer een kansloze ZM-meeting opzetten in stillburg. Wellicht bij het HYPOCRISY concert 4 oktober? Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: Niks van aantrekken, dit is de ontgroeningsfase. Hoef je nog maar 2 jaar vol te houden. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Hoi obesitas patiënt, moge u met een grote dikke anaalneger in 1 cel worden gestopt! [Dit bericht is gewijzigd door Dissection op 22-07-2003 14:34] Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote:Dat is voor Snaack een beloning, geen straf |
|
quote: Verdammt Hook after hook, tearing your flesh apart....a red cascade flows is it nice to bathe in blood? |
|
quote: STFU, Gij perversche SM-nicht. Anders hou ik volgende keer mijn horloge om als ik je moet fistfucken |
|
quote:Ik ben dr |
|
Ik ben nog steeds nieuw. Ik blijf nieuw. En zal altijd wel nieuw blijven. Dus meld ik me weer. Joost. 1 is liefde 2 is geld Wat is 3 en 4 7 |
|
quote: Zit je nou nog steeds hier? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Wat moet ik anders. Vind het net zo gezellig hier. |
|
quote: *lol* Kvind het ook niet erg hoor Je kreeg zo'n warm welkom dat ik ook zou zijn gebleven, in de hoop er nog zo een te krijgen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:We hebben een S We hebben een T We hebben een E We hebben een R We hebben een F STERF! Nu blij? |
|
quote: Danku cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Allemaal avondje gewenst. Hier is Hobonu. Voor straf zal ik hier niet vaak te vinden zijn. Want, jaja ik ben namelijk 'n numetal fan. Uuuuuuuh ik ben 20 en luister naar Korn en stuff. Ik heb de afgelopen tijd alles goed doorgenomen en daaruit bleek dat hier een aantal anti numetal mensen te zitten. Maar het is wel zo netjes om me even voor te stellen. |
|
quote: Hallo! Ik ben Saphire, uberly untrue, luister naar kutmuziek (cybergothic, nu) en toch vinden sommige mensen mij blijkbaar aardig. Misschien overkomt jou dat ook. You never know. (alhoewel...volgens mij heb jij geen borsten he?) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Als Negatieve Zeikerd van het forum wees ik u graag hartelijk niet welkom! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Hobonu klinkt als Bonobo. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |