![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
was poging tot groet... laat maar hangen... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
thanks en...Heil! ![]() Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
ja Bruce Banner ![]() |
|
quote:Gaat u ook wel eens het nachtleven van Utrecht in? ![]() |
|
quote: Ja dank! over ![]() ![]() Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: *Awwwwww* ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote:WTF?!? ehrm...ik ken jou dus *failing memory*.... hmmmm.. naam in het normale leven? Ow, er zijn idd 10 kratten maar die zijn reserve voor als de 70 liter in de (overigens gratis) fusten niet goed zou zijn... ![]() |
|
quote: ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hehe, of ik je op Wacken kom knuffelen kan ik niet beloven, krijg ik weer een jaloers vriendje op m'n dak enzo ![]() Maarruh, als ik de tent, of jouzelf zie, kom ik wel ff een ![]() Wij nemen denk ik ook wel een vlag mee, denk een Immortal (goh ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ----verder in Wackentopic---- Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ik dacht dat jullie in de veronderstelling waren dat er maar 7 zouden zijn... Mijn user icon is trouwens hetzelfde als een van mijn tattoo's...misschien zegt het je nou iets?! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote:hmm, als je toevallig een (voorheen) kat hebt en vrouwelijk betn heb ik wel lichtelijk een vermoeden... We dachten idd maar 7, maar gisteren met onze Grolsch leverancier 10 afgesproken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 24-07-2003 16:37] ![]() |
|
Hallo! weer een nieuwe lichting zmmertjes ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: Ik denk dat je vermoeden juist is! Toevallig dat jij nou net een van de eersten bent die op mijn introductie reageert! ![]() Goed he, zo'n persoonlijke drankhandel! ![]() Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! ![]() |
|
quote:Jah, op zich, je usericon sprak me wel aan en gezien het feit "woonachtig in Utrecht" kon ik het niet laten ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 24-07-2003 16:47] ![]() |
|
Hail. Erik Rutan hier What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote:verdere info? muzieksmaak? bands? hobby's? puzzelen? ![]() ![]() |
|
quote: Alleen olympisch figuurpoepen Muzieksmaak kun je zelf wel raden [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 24-07-2003 20:04] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Hallo ![]() |
|
quote:Death metal? Thrash metal? Black metal? Power metal? Darkwave? Heavy Metal? ![]() |
|
bier metal ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |