|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
W:O:A 2003 is nog maar amper afgelopen, maar het is nu tochwel tijd voor een topic over Wacken 2004, de 15e editie alweer. Mijn kaart is op dit moment in bestelling. de bands die op dit moment al bevestigd zijn: Destruction Bohse Onkelz Saxon Nevermore Brainstorm Amon Amarth Grave Digger links: Wacken website Wacken Limited X-mas Tickets + t-shirt op Metaltix.de [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 18-08-2003 20:54] |
|
Haha 2004 alweer, vraag me af hoeveel topics er dan zullen zijn als t dan eindelijk zover is |
|
Klinkt allemaal weer erg gaaf, helaasch ben ik een arme sloeber die niet naar zulke festivals kan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dacht het niet! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Haha ! Tja, je moet er natuurlijk wel WAT voor overhebben changed to 'ouwe' |
|
Ik zie wel of ik volgend jaar ga, voor de line-up zal het iig niet zijn. |
|
quote: Wat? Wacken is juist helemaal niet duur. Toegangsprijs is redelijk en je mag zo veel bier meenemen als je kan verschepen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Kan zo zijn, maar er komen ook reiskosten bij, en ik ben echt heel blut. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ja, je moet wel zien te fixen dat je mee kan rijden. Benzine kosten vallen reuze mee. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hmm, nog niet een echt boeiende lineup, alleen destruction zegt me wat "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Voor 28 euro kun je met vijf personen met de trein naar wacken |
|
quote: Trein zuigt. Hoe kan je dan al je bier en zooi meenemen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: je weet nu al dat je in augustus volgend jaar blut bent |
|
quote: Dat kan je alleen weten als je werkloos bent "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Koopt gewoon bier voor de reis en de eerste dag de rest koop je daar, t is wel wat gesleep maar je bent wel goedkoper klaar |
|
quote: Gaat prima hoor... met z'n vijven kan je heel wat sjouwen. Trouwens, er is daar een supermarkt! Daar haal je gewoon bier. |
|
quote: Lijkt mij ook niet fijn als je na afloop nog met de trein terug moet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
de treinreis terug was zwaar relax voor ons. et was al met al vreselijk gezellig maar volgend jaar gaan we met de auto iig destruction "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wat ik al van deze groep gehoord heb staat me echt niet aan.. Waarom laten ze zo'n kerels spelen op Wacken? Neo-nazi's een beetje een platform geven om 30.000 man te bereiken? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik zweer t ik ben daar Moet er wel een iets betere line up komen, maar dat zal wel goed komen tegen die tijd. Damn tis echt een ruig festival!!! @ leviathanica: tis echt een heel goedkoop festival qua entree dan, en als je met de bus gaat valt t ook nog mee. Je moet gewoon NU alvast gaan sparen LAI LAI HEI |
|
quote: Sinds wanneer zijn dat neo-nazi's? Volgens mij ben je verkeerd geinformeerd. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Er is een hoop controverse rond deze groep geweest.. Naar het schijnt zijn ze zelfs gebanned door de Duitse regering in de jaren 80. Backstage op wacken werd erover gediscussieerd. Naar het schijnt hebben ze hun leven wel gebeterd, maar mij werd verteld dat ze in het verleden hun neo-nazi sympathiƫn niet onder stoelen of banken staken. En dat hun opgekuisd imago nu enkel voor de show is.. Veel naar het schijnts wel.. Ik probeer er ff wat over op te zoeken.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Tja, ik weet ook het fijne er niet van maar alleen het eerste album schijn controvers te zijn (ken het niet). Daarin hadden ze iets gezongen van: turken eruit. Valt volgens mij een beetje in het zelfde straatje als SOD. En die Duitsers zijn al helemaal huivering als het om dat onderwerk gaat. Maar wederom: ik weet er ook het fijne niet van en ga mij er al helemaal niet druk over maken I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hmmm, idd niet helemaal lekker. Maargoed, dat was bijna twintig jaar geleden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Volgende pagina |