![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "Ze mot nie zeiken maor wel dikke knikkers hebben" Nee Grey, daar kom je idd niet ver mee ![]() Maar zit wel punt in .. mensen willen iemand die imho niet bestaat .. ![]() |
|
quote:Ik moet juist een zeikerd hebben om me scherp te houden. Geen grap. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dat ben ik! ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ik vind mezelf erg fijn om bij te zijn. ![]() ik heb leiding nodig, maar geen moeder, begrip maar geen slaafje heel veel intimiteit en affectie geven en vragen vertrouwen in beperkte mate OPENHEID over angsten en verwachtingen, ook over die die ik stel. mogelijkheid tot discussie op een civiele manier initiatiefnemen is geen obstakel kunnen omgaan met frustraties en deze niet alleen afreageren op mensen (zoals mij) een lichte tolerantie voor metal en ZM hebben dat is het zowat uiterlijk is leuk, maar niet prioritair zelfvertrouwen en openheid zijn top signature ![]() |
|
zo zo .. das een fiks lijstje .. ![]() |
|
quote: "Schatje, wat vindt je van ZM?" "ZM? Daar posten toch alleen losers?" "Als je het zo ziet gaat het nooit werken tussen ons!" ![]() |
|
quote: als ze ZM al kent, dan is het dik ok! btw, als ik een dame versier met zo een -dt fout dan zal ze me hopelijk ook niet willen signature ![]() |
|
Hehe, ja, dat is niet best. ![]() |
|
lol, inderdeed ![]() oja, liefst niet teveel druggebruik signature ![]() |
|
Omdat dit meer in dit topic thuishoort en het dus een hoop on-topic gemiep scheelt als ik het dan maar hier post. quote: Ehm... mee eens. Thorial is de zoon van Jella en Jonas. Hun bepalen de regels. Vrij simpel. Ben al hartstikke blij dat ik zo nu en dan met hem mag spelen en daarin hou ik me gewoon aan hun regels. Vrij logisch toch? Als ik kinderen krijg dan hebben alleen ik en de pappa het over de regels eens te zijn. Misschien levert dat dan conflicten op omdat de regels voor mijn kinderen en Thorial (mits ik inderdaad kinderen met Jonas krijg) andere regels gelden, maar tegen die tijd valt daar altijd over te praten. En dat is nog veraf, dus dat komt dan wel. ![]() |
|
Je kan het over veel eens zijn, maar er komen meningsverschillen. Nu denk je dat je dat allemaal onder controle heb. Maar ik ben toch een ouwe lul zonder ervaring. Ik zal het toch wel niet weten.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Precies. ![]() ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
iets om je op te beuren... ![]() Ik hou van mij hoor je nooit zingen. Ik hou van mij wordt nooit gezegd. Maar ik hou van mij ga ik toch zingen. Want ik hou van mij, van mij alleen en ik meen het echt. Ik hou van mij, want ik ben te vertrouwen. Ik hou van mij, van mij kan ik op aan. Ik hou van mij, op mij kan ik tenminste bouwen. Ik hou van mij en ik laat mij nooit meer gaan. Ik blijf bij mij en niet voor even. Ik blijf bij mij voor eeuwig en altijd. Ben zelfs bereid mijn leven voor mezelf te geven. Ik blijf bij mij totdat de dood mij scheidt. Ik hou van jou zeg ik soms ook wel. Ik hou van jou schat en ik meen het echt. Maar ik hou van jou zeg ik alleen maar voor de spiegel. Zo komt ik hou van jou weer bij mezelf terecht. Ik hou van mij, van mij, van mij en van geen ander. Want ik ben verreweg de leukste die ik ken. Ik hoef mezelf zonodig ook voor mij niet te veranderen. Ik blijf bij mij mezelf, gewoon zoals ik ben. Want ik hou van jou betekent meestal. Schat hier heb je mijn problemen los maar op. Leef in een hel en verwacht van jou de hemel. Je geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op. Want houwen van een ander. Dat heb jij alleen maar nodig. Omdat je niet genoeg kan houden van jezelf. Hou van jou joh, maak de ander overbodig. Ware liefde, geloof me, begint altijd bij jezelf. Want ik hou van jou is niet de sleutel tot de ander. Maar ik hou van mij, al klinkt het bot en slecht. Want wie van zichzelf houdt. Die geeft pas echt iets kostbaars. Als-ie ik hou van je tegen een ander zegt. Tekst en muziek van Harrie Jekkers Heerlijk liedje!! ![]() ![]() |
|
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-40536.html Ik voel een leegte diep van binnen, die leegte wordt maar niet gevuld. Ik dacht dat jij hem wel zou vullen. Ik had ongelijk. mijn hart van vlees en bloed, heb jij verandert, hij wordt van steen. ooit was hij zacht en warm, in staat om liefde te geven. maar nu verschrompeld, zwart en hard. Of is dat maar een muurtje? opgetrokken uit bescherming? ik weet het niet, wat ik wel weet is dat liefde, echte liefde niet bestaat. Woow wat hebben jullie meegemaakt zeg ik zou zeggen kom op laat de moed niet vallen.En daarbij nog als je op zoek gaat naar de ware kom je meestal de verkeerde jongens tegen ... Het staat allemaal al voorgeschreven dooor Allah (swt) wat er van ons gaat worden en onze elmekteb.Als je de 30 jaar gepasseerd bent en je bent steeds niet getrouwt bijvoorbeeld dan heeft Allah het zo gewilt. Niet alle mensen op dit wereld zijn gelukkig en als je iets negatiefs hebt meegemaakt is dat misschien juist een beproefing van Allah (swt). signature ![]() |
|
Is mooi als je daar hoop uit haalt.. Maar hoe het ook zij of waar je ook in geloofd, mijn ervaring is, als je er helemaal niet op zit te wachten, staat liefde plotseling voor je klaar! Ik heb het al 2 keer mogen meemaken! Dat gun ik iedereen!! ![]() ![]() |
|
zo , en wanneer koop je een vibrator? signature ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: vind jij liefde bij een vibrator? ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik? Geen idee, nooit geprobeerd en dat wilde ik graag zo houden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Een vibrator drinkt iig geen bier en laat geen scheten ed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, dat zeg je nu Onweerwolf, maar wacht maar tot je ooit eens 's ochtends wakker bent geworden naast een lekkere trillende Tarzan, dan denk je wel anders! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
ik hou het bij een Molletje signature ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |