|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kaaskop Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Een vrouw die kisten draagt... tsssss Against God and Government |
|
quote:stiekem vind je dat enorm opwindend. |
|
Moet je bij de marine gaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nee echt niet, dan heb ik nog liever dat ze groene polder laarzen aan heeft, het lies model welteverstaan. Against God and Government |
|
quote: Trammelant met neaf Tönnis? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:ik geloof je niet. en die groene laarsjes met kikker oogjes dan? |
|
Kaplaarzen! Rubberen kaplaarzen!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Prima. Voor iemand anders. Bij mij werkt het niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1, zou het niet willen/kunnen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dan zit je toch echt in de verkeerde muziekscene. |
|
Een vrouw met kisten...er zijn inderdaad weinig dingen oncharmanter. EDIT: Ik zit in geen enkele scene, overigens. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-03-2009 23:21] |
|
quote: Da's toch een normaal beroep? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote: Vrouwen met theezakjes tieten.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik heb geen idee of je doelt op de borstomvang van ER, maar in dat geval; daar zit je dan toch goed naast. Overigens wordt dit soort opmerkingen doorgaans gemaakt door mannen met extreem dikke, lelijke wijven. :') [/hap] |
|
Een enorrrme hap, volgens mij, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kon het niet laten. |
|
quote: vast niet op ER gemunt. Je hebt een mooi vriendinnetje uitgekozen en Rotzak, wat voor klompjes zie jij dan graag? |
|
quote: Zekâh! |
|
quote: Waar was jij btw bij shining in de baroeg? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Waar ik altijd ben als er een metalconcert is; nicht dabei. |
|
quote: De hele wereld is tegen jou? Maar voel je vooral aangesproken, dat doe ik nml. niet. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: :') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |