|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ Bokaj: Zo goed? [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 07-06-2010 23:26] |
|
quote:Nee. |
|
Hehe, zo'n antwoord verwachtte ik al wel. |
|
quote: |
|
quote:Heb je goed voor elkaar dan. |
|
quote:Zeker, was erg lekker. |
|
quote: Hehe, dat is een feit. Volgende keer wil ze graag ook voor het publiek koken. Boeiender |
|
quote:Lijkt me een goed plan. |
|
quote: CHECK! Met zo'n lekker wijntje erbij. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Mooi gezegd though klopt niet altijd |
|
quote: Ik hoop het Over het algemeen hou ik het niet langer dan een paar weken met iemand uit, en als ik iemand wel leuk genoeg vind dat is er altijd weer iets anders, zoals leeftijdsverschil |
|
Relaties zijn mooie dingen, maar net als drank: met mate. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nou, ik ben er al ruim 6 jaar erg tevreden mee, zo'n relatie. Ze kookt fantastisch She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Is het alweer zes jaar ?! Jezus, ik weet nog dat jullie elkaar leerden kennen.. denk ik.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: .Ik had nog een poging gewaagd op Herriefest een leuke foto samen met Nr.N te maken,helaas.... =) |
|
quote: sorry dat je mooi bent signature |
|
quote: haha is koken zo belangrijk dan? Dat kan ik eigenlijm ook wel aardig. |
|
@Illu: Dat kan kloppen ja, Londen 2003 [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-06-2010 23:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De liefde van de man gaat door de maag She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ach ja, de gelukzalige uitdrukking op je dronken harses.. I remember it well.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hmm. Misschien had ik niet moeten leren koken, nu voelt het volgende zorgvuldig bereidde maal als masturbatie.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee nee nee andere mensen mogen mij wel mooi vinden verder maar er zullen wel mensen zijn die blij zijn dat ze mooi zijn omdat ze zo hun status eraan kunnen verlenen en daar door zo wel gelukkig worden denk ik |
|
quote: ja, en status helpt wel als je dingen wil doen in het leven waar je gelukkig van wordt signature |
|
quote:Jij blowt toch ook? Misschien is er een relatie tussen blowen en seksdrive. Kom er maar in ElitE. *wacht* |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |