|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
man is mooi signature |
|
quote: aha.. was jij "De" juffrouw jannie??? ghegheghe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Getrouwd, kids, de hele mikmak. En een zeer bovengemiddelde seksfrequentie, als ik de verhalen van al die tobbers in mijn omgeving hoor die ook in de kleine kinderen zitten. Maar goed, ik heb dan ook wel een hele te gekke vrouw waar ik nog steeds hartstikke verliefd op ben. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 16-03-2009 20:54] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: seks schept verplichtingen en stress . Plus ik weet graag wat ik eet. btw ik ben niet zo`n neukbaar individu.. dus dat scheelt al een hoop ellende... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
en hoe ga je om met haar driftbuien? signature |
|
quote: Nee, ik was een debiteur/crediteur. (En af en toe receptioniste. Leuk, dat omroepen door die mic.) [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 16-03-2009 20:59] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: ghe.. stond jij ook altijd bij een bushalte dan?? Ik kan me helemaal geen voorstelling maken van een fulltime kantoorbaan. Ik kom kantoor binnen, vreet alle koeken op, neem een bakkie en ben weer pleite. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Bedoel je mij? Gewoon relativeren, dat soort dingen. En af en toe spiegelen. En proberen te achterhalen waar het vandaan komt. En trots zijn, want zolang ze nog driftbuien heeft en ruzie met je maakt zit er nog passie in de relatie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-03-2009 21:03] Je moeder. |
|
quote: man, jij moet een uitermate vermoeiend leven hebben signature |
|
quote: Euh... ja!? 's ochtends en 's middags. Want?.... Hoezo?... Ooooohw, vanwege dat omroepen door die mic? *Zegt heel zwoel in de mic.* "TELEFOON VOOR DHR. MOOS" "WIL DHR. MOOS TOESTEL 9 BELLEN?" [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 16-03-2009 21:08] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Waarom? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hupneus, giet niej goed met uw relatie? |
|
blijkbaar ben ik of een monster of een intolerante zak signature |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-05-2009 13:26] |
|
quote: Zegt zij dat of haar hormonen? Lijkt me niet een opmerking die zonder vlaag van verstandsverbijstering gemaakt is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Beetje vreemd van haar om dat te zeggen, vind jij jezelf een monster of intolerante zak dan of is zij gewoon ietwat intolerant? Arme Hupneus, laat je niks aanpraten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-03-2009 21:42] |
|
quote: gewoon niet aan beginnen uch!verbitterde vrouw heeft gesproken |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-05-2009 13:26] |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gaat hier na bijna 2 jaar ook nog dikke prima ja. |
|
quote: |
|
Ondertussen een tijdje al niet meer, en dat bevalt ook prima. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wat is dat eigenlijk, een relatie? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |