|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@Bart voor zover ik je begrijp: Werken doe je (waarschijnlijk) ook iedere dag, maar of je je daardoor nou beter voelt. |
|
quote: ik voel me goed bij mijn werk, maar ik kan er gerust voor eeuwig mee stoppen signature |
|
Ik denk dat Silence met gezond meer mentaal gezond bedoelt, niet lichamelijk .. Jij moet geen dingen doen waar je niet volledig achter staat, en ik denk dat je ook niet moet willen dat je vriendin dingen moet doen waar ze niet achter staat. Sommige relaties doen het perfect met eens per maand, eens per jaar of elke dag. Alles is afhankelijk van beide personen en hoe de relatie opgebouwd is. Zodra één van de twee zich gaat ergeren aan het sexgedrag van de ander, lijkt het me erg verstandig om met elkaar te praten ipv dat op een forum te bespreken. Als je namelijk niet met elkaar communiceert, zitten er meer dingen verkeerd in je relatie en mijns inziens kan de seks dan ook niet veel voorstellen. |
|
quote: |
|
quote: Ik ben het zelden zo met je eens geweest, Jenje. Nog nooit eigenlijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sommige dingen zijn universeel |
|
quote: Jij was erbij? Gezellie quote: Nee man leuk om te lezen juist |
|
quote: hehe, was voor een keer niet over mijn relatie eigenlijk was meer een stelling dat mensen vast zitten met seks in hun leven. En dat dat vooral op persoonlijk vlak een hindernis lijkt te zijn, dat vasthangen aan seks. kunnen mensen zich qua frequentie überhaupt wel aanpassen zonder negatieve neveneffecten? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-06-2010 20:30] signature |
|
Ik ga er dan eigenlijk altijd vanuit dat er meer speelt dan het seksprobleem. Seks is in een relatie een bevestiging van de gevoelens naar elkaar toe (klinkt erg soft maar goed ..) en als er met de gevoelens naar elkaar wta mis is, zie je dat in dat soort uitingen dus het eerst terug lijkt me .. |
|
quote: In mijn ogen wordt dat niet gevaarlijk. Even een eerlijk momentje van Sjaakie, door mijn medicijnen heb ik een seksdrive van 0,0 en ook moeite met een erectie krijgen. Desondanks al wel meer als 5 jaar een relatie. Het gaat erom hoe je daar zelf mee omgaat, en als stel, niet wat een standaard gemiddelde is, dit is voor iedereen/ieder stel anders. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 07-06-2010 20:45] |
|
quote: Oneens. Een vroegere relatie van me klikte op seksueel gebied perfect maar op gevoelsvlak dan weer niet. Na het beëindigen van die relatie hebben we nog wel meer dan eens prima seks gehad. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Seks is meer dan je piemel naar binnen drukken en kan zonder dat toch zeer bevredigend zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Hmm, dan zal dat persoonlijk zijn, ik kan de twee niet uit elkaar halen. |
|
quote: en hou je ook een lijst bij van de niet-officiële? |
|
quote: dus in een gezonde relatie zijn veranderingen in frequentie minder zwaar ik hoor toch regelmatig het omgekeerde, dat relaties waar er plots minder gevreeën wordt veel onzekerheden de kop op steken (ben ik mooi genoeg, aantrekkelijk, zitten we nog goed, is er een ander, ...) signature |
|
.. en wat is officiëel ... |
|
quote: ZOT! waar moet ik die lijst dan bewaren nee, de meeste ben ik al lang van naam en gezicht vergeten denk ik signature |
|
quote: Voor mijn huidige relatie heb ik ook wat met een 'goede vriendin' lopen rommelen zonder dat er sprake was van een relatie. Beide behoeftes maar geen zin in relatie gedoe. Overigens is ze nog steeds een goede vriendin van me. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 07-06-2010 20:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
goh wat knap van jou XXL. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: een relatie waarvan je omgeving op de hoogte is. niet-officiële hou je beter verborgen in rendez-vous hotelletjes |
|
Als je seks en relatie niet los van elkaar ziet zijn one-night stands dus ook niet mogelijk. Tenzij je die nacht als een hele korte relatie ziet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Nou, het kan, maar hoeft niet. Ligt er aan waardoor het komt .. daarom: communiceren .. Je probeert mijns inziens iets te veel om een relatie is simpele regels samen te proppen .. denk niet dat dat gaat werken ... |
|
quote:Heb er enkele gehad, op één of andere manier vind ik het echt helemaal niks .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |