|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: grrrr, bestaat er dan niets om je seksdrive 100% weg te nemen zonder jezelf te castreren? signature |
|
Hop, weer een relatie. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hij dronk ook veel. |
|
quote: Dan lag het daar aan, niet aan de drugs |
|
Veel drank is ook funest voor eigenlijk alles. quote: Trouwen en meerdere kinderen schijnt te werken. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-06-2010 0:30] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ik kan als ik neuken ben best dronken. Maar ik tijd gewoon meer neem dan normaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
beide denk ik |
|
quote: ik kan geen kinderen krijgen, mijn gat is niet groot genoeg signature |
|
quote: nu ook dronken? |
|
quote: nee nog lang niet. Ik moet morgen ook weer werken vandaar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Emiel is een vet verstandige man geworden |
|
quote: LOL Ik moet nu alleen nog een vaste kut vinden en ik ben compleet. yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
SIKED1111111111111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Het gaat hier wel veel over seks, maar een relatie is toch veel meer en kan toch ook zonder(in het begin)? |
|
quote: signature |
|
quote: in het begin misschien omdat de normen en waarden dan nog dwars liggen. Zodra die weg vallen is het like they do on the discovery channel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dat begin heet dan toch vriendschap? En ik heb een goede realtie met mijn planten, komt geen sex aan te pas. |
|
Ik kan me voorstellen dat je wel behoefte hebt aan een relatie, samen leuke dingen doen, leuke dingen met elkaar kunnen bespreken maar ook die minder zijn. Iemand die er voor je is, genegenheid. etc. Maar dat je in eerste instantie geen behoefte hebt aan het lichamelijke. |
|
quote: ik met mijn vissen ik eet tegenwoordig wel minder zout, zo hebben ze mijn zaadjes het liefst signature |
|
quote: I beg to differ. |
|
quote: dat is imo een soort surrogaatzus/broer niets mis mee, in Japan en China zijn er veel nichten en neven die samenwonen en een gezin vormen, meestal zonder seks signature |
|
ja maar japan is dan ook super cool. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Dat zeg ik: vrienden. Is wat anders dan een relatie IMO. Daar hoort toch wel een zekere seksuele spanning bij ergens. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |