![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: en een kroeg heeft ook geen problemen als je keer vreemd gaat met een andere kroeg, ![]() ![]() |
|
quote: Sex? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Hoezo, kunnen we haar dan reserveren? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Sletten zijn het die kroegen! ![]() ![]() |
|
quote: Brrrrrr ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Mallerd, daar hebben ze toch al die hond voor. ![]() |
|
quote: Och ja, das waar ook ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Grmbl. Nou ja, enkele mensen hier geloven niet in standhoudende 'eerste relaties', vandaer. ![]() |
|
Ik geloof in bloemetjes, bijtjes, bier, peuken, muziek en zonnestraaltjes. Maar er zijn zaken die zelfs ik naar het land van fabeltjes verban. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
[quote]Op 21 oktober 2005 18:10 schreef Schaep het volgende: Vrouwen die naar metal luisteren zijn vaak van die types die je in elkaar slaan als je niet doet wat ze zeggen. [quote] LOL ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote:Laat dat eerste maar weg ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Niet voor het trouwen he, kom zeg, jij perverseling ![]() ![]() |
|
quote: Soms is het echt geen lol, geloof me... Kan het met Schaep eens zijn, althans wat betreft slaan, in elkaar slaan lukte ze geen van allen (ja, psychische stoornissen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Mooie kettingbrief nav (te lang) samenzijn met je vrouw ![]() Eindelijk een goeie kettingbrief! In tegenstelling tot normale kettingbrieven kost deze helemaal niets. Je kunt alleen maar winnen! Wat moet je doen : Simpel: Breng eerst je vrouw/vriendin onder narcose, stop haar in een grote doos (vergeet de luchtgaten niet!) en stuur de doos aan diegene die op de eerste plaats in de lijst staat. Voeg daarna jezelf toe onder aan de lijst en zend deze mail aan vijf hele goede vrienden die net zo potent zijn als jij. Al vrij snel staat jouw naam op de eerste plaats en krijg je 823.542 vrouwen per post thuisgestuurd. Volgens statistische berekeningen zijn daaronder minstens: 0,5 Miss Holland's, 2,5 modellen, 463 wilde nymfomanen, 3.234 attractieve nymfomanen, 20.198 multiorgasme vrouwen en 40.198 biseksuele vrouwen. Dat zijn dus precies 64.284 vrouwen die heel eenvoudig, heter, lekkerder en opener zijn dan die ouwe chagrijnige soepkip, die je net per post opgestuurd hebt. En het mooiste is: die ouwe soepkip is gegarandeerd niet onder diegenen, die naar jou toe zijn gestuurd! Onderbreek deze kettingbrief onder geen enkele voorwaarde! Een man die maar aan 3 in plaats van 5 vrienden geschreven had, kreeg bijvoorbeeld zijn eigen ouwe zeiksnor terug. Met dezelfde ochtendjas gekleed als ie haar in de doos had gestopt, compleet met dezelfde langdurige migraineaanval, en met dezelfde beschuldigende gezichtsuitdrukking. Op dezelfde dag trok zijn Braziliaans supermodel, waarmee hij sinds hij zijn vrouw weggestuurd had, mee samenwoonde het huis uit, en ging bij zijn beste vriend (aan wie hij deze mail niet gestuurd had) wonen! Terwijl ik deze mail verder stuur, heeft de kerel die 4 plaatsen boven mij staat, al 837 vrouwen toegestuurd gekregen, en ligt uitgeput in het ziekenhuis! En voor de deur van zijn kamer in het ziekenhuis zijn inmiddels 432 nieuwe dozen bijgekomen! Je moet deze mail vertrouwen! Dit is een eenmalige gelegenheid om tot een bevredigend seksueel leven te komen. Geen dure uitnodigingen voor restaurants, geen urenlange gesprekken over dingen (waar alleen vrouwen in zijn geïnteresseerd) om alleen maar seks met haar te hebben. Geen verplichtingen, geen bemoeizuchtige schoonmoeders en geen boze verrassingen zoals verloving of huwelijk. Dus wacht niet te lang en stuur deze brief nog vandaag aan vijf hele goede vrienden. PS: Als je geen vrouw hebt om op te sturen kun je ook een stofzuiger nemen, dat is in principe hetzelfde. ![]() ![]() ![]() |
|
Stofzuiger? Hetzelfde? Gggoed. ![]() |
|
quote: Ik denk dat dat eerder wat te maken heeft met het zijn van een mietje van de in elkaar geslagenen ![]() Al heb ik wel ex-vriendinnen die ex-vriendjes in elkaar geslagen hebben ![]() quote: Bij gebrek aan een bos deden wij dat op het strand afgelopen weekend. En daar is zeker niets mis mee ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 21-10-2005 22:01] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Daar zou het ook aan kunnen liggen inderdaad, maar dan zou het een combinatie van factoren zijn. ![]() |
|
quote: Ach, zoals eerder al genoemd, er zijn wel wat mensen met 'problemen' al zijn dat toch meer mensen met jurk Sandra in de kast hoor... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Hehe, daar moest ik even voor Googlen, maar dat zou maar zo kunnen. ![]() |
|
quote:Sorry hoor, maar als je je als vent laat slaan, heb je zelf ook de onnodige problemen .... Ruzie maken hoort erbij, maar zodra er klappen gaan vallen is er iets fundamenteels mis .... ![]() |
|
Hmmmm, Grimmi en ik zijn inmiddels alweer ruim 20 maanden samen en we hebben elkaar leren kennen op een Macabre concert nota bene... (How romatic!) En ik zou um echt noooooit kunnen slaan zelfs! Behalve als ie mij zou slaan, dan zou ik terugslaan... Maar ja, ik kan me niet voorstellen dat hij mij ooit zou slaan... (How romantic again) Als ik een beetje boos op hem ben, dan werkt hem negeren veel beter, vraagt ie vanzelf wat er mis is, en dan leg ik dat natuurlijk even uit.... ![]() Ik ken iid ook een paar 'metalvouwen' die echt geen lieverdjes zijn, maar ik geloof dat het over het algemeen toch wel meevalt met metalvrouwen toch? ![]() "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." ![]() |
|
quote: Jenje; wel eens gehoord van vrouwen met een zwaar borderline-probleem... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
quote: Zwaar borderline? Wat is de toevoeging zwaar nou weer dan? Borderline is zowieso heftig, maar een zware borderliner (200 kilo plus)? Nouja, zelfs voor een borderliner is het geen standaard om te gaan meppen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-10-2005 17:25] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |