|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: allebei het zelfde metalshirt aan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: My point exactly Of zoals een vriendin me ooit vertelde toen het uit was met haar vriend: "Hij vond het leuk om samen op zondag een rondje te rijden in de auto." Hatsjikidee! |
|
quote: Ja ik ga echt niet op zondag een stukje rijden hoe doelloos dan zit ik achter de PS2.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Doet me denken aan die ene briljante conference van Youp van 't Hek... (wie weet waar ik het over heb? ) |
|
quote: mister photoshop? |
|
quote: *lalalalalalalalala* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: *steekt hand op* @ AoD, idd toevallig On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: *check check* "Echtparen... op mijn leeftijd... die op zondagmiddag..." Die? (Oei, ik zit offtopic te wezen met een mod! ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-10-2005 23:21] |
|
quote: Niets offtopic, hij heeft het in die show over relaties. Daar heeft hij vaak gave dingen over in zijn show On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Maar dit bewuste fragment vind ik wel een van de leukste eigenlijk. |
|
quote: Komt daar ook een fiets in voor (herenmodel en damesmodel)? Hatsjikidee! |
|
quote: "Weet je wat ik NOG erger vind? Dat zijn echtparen... op mijn leeftijd... die op zondagmiddag... een stukje gaan fietsen... met een ánder echtpaar... En dan twee aan twee dezelfde fiets..." Heren- en/of damesmodel niet specifiek, volgens mij. |
|
we dwalen af.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Die is geinig Hatsjikidee! |
|
@ Smoochy --> Nee hoor: quote: Aldus De Mod. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 20-10-2005 23:35] |
|
Ach ja. Soms heb je mazzel, soms heb je pech. En ik blijf cynisch. Dat komt door anderen, maar ook door mezelf. En, in alle eerlijkheid, zal het me allemaal aan m'n reet roesten. (egocentrisch ?! IK ?! Nee hoor.. ) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ja dat was toen, nu dwalen jullie af... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Heb je het nu over de relatie met jezelf ? Hatsjikidee! |
|
Grmbl Enniewee, als het alsnog uitraakt met m'n vriendin horen jullie het wel... |
|
quote: Met mezelf heb ik een geweldige relatie! Het is de relatie met anderen waar ik cynisch over ben. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dan is het goed Hatsjikidee! |
|
quote: Hahaha...met alletwee hetzelfde trainingpak..hilarisch idd, die mensen hebben kennelijk de behoefte om zich overduidelijk als stelletje te 'presenteren' Don't blush when I rip you open |
|
Ik vind een stuk wandelen met je (ahum) 'schatje' in een mooi bos op zondagmiddag anders geen foute tijdsbesteding hoor?! Heerlijk zelfs! Uitwaaien na het lang in bed leggen en de kater uit je kop laten waaien... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
kep al 10 jaar(ofzo weet ik ook niet meer) een gelukkige zuiprelatie lekker de kroeg in niks bos |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |