|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
re·la·tie de; -s 1 v betrekking waarin zaken of personen tot elkaar staan 2 m,v de personen die in betrekking staan: zakenrelatie |
|
quote: Die zijn mooi ja, vooral die met die wolf. |
|
signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: waarom niet als ik vragen mag?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
wat ik wel geleerd heb is dat het gras altijd groener is aan de andere kant, omdat er zoveel stront op ligt signature |
|
fail [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-06-2010 1:04] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
HAHAHAHAHHA SHIT HAPPENS111111111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: dat ken ik... vrouwen hebben een radar voor groen gras en dan willen ze maaien sadisten zijn het signature |
|
Misschien verwoord ik het wat agressief ook, degenen die het leuk vinden moeten het vooral doen. Alleen ik vind het vaak alleen maar treurig om te zien hoe mensen die eigenlijk niet genoeg zich tot elkaar toegetrokken voelen zich toch even over die drempel halen om toch even van hun "urge" af te komen, en die awkward kutsituatie toch even voor lief nemen. Like i said, apen gedrag, ik herken het bij mezelf ook wel, maar ik hou mezelf liever in als ik zin heb om te ballen en er eigenlijk niet iets leuks genoeg tussen loopt. Ik vind het van weinig zelf respect tonen. Niet dat ik nou zelf ook allknowing en mr perfect hier in ben + dat iedereen lekker moet doen wat ze zelf willen, maar whatever.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: misschien, maar er zit natuurlijk ook wel een verschil tussen af en toe wat blowen en drugs gebruiken en 10 jaar lang elke dag 6 jointjes + 10 bier |
|
@jbassist: Je presenteert jezelf als een medisch wonder. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-06-2010 1:12] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: gelukkig zet je het er ff bij ander werd ik onzeker. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Och, dat was helemaal niet de bedoeling, maar ik bedoelde meer dat ik dankzij de verhalen over drugs pemmels voor enige ervaring der mee te hebben wel had verwacht een malfunctioning unit te hebben Misschien moet ik zoals tessa al vertelde even wat meer doen om het echt in full effect te checken! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 08-06-2010 1:17] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: De man met de stabiele kaak |
|
hahahah nee, de neveneffecten merk ik in andere gebieden misschien hehe Gvd, waar is hier de kaaksmiley [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 08-06-2010 1:18] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Pas maar op, straks blijken bastrillingen of drumsteltrillingen slecht voor je zaad en dan ben je alsnog in de aap gedrogeerd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Huh?Hoezo? Wel leuke foto van jou en Thijs(?) en Django. =) |
|
quote: of niet |
|
quote: wat ben je af en toe toxh zerieuz jij lol LAAT JE NIIT GEK MAKEN YO IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
IK BEN MOEILIJK SERIEUS MAN! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: :STEREO BOX: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
medroxyprogesteron signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |