|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heel erg vaag,mijn ex ex Bazzio Attacks!!! |
|
of de ex(=mannetje) van zijn ex(=vrouwtje) , ach ik weet het ook niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 08-10-2001 15:24] Bazzio Attacks!!! |
|
of hij is een 's'je vergeten, e.g. de sex ex... (trouwens zonde om die weg te doen ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: |
|
quote:De sex met zijn ex had ook beroerd kunnen zijn .. dan is het zijn ex-sex .. of zoiets .. Of ze was heel soepel in bed, zijn flex-ex. Pff .. wat eindigt nog meer op ex .. |
|
commissaris rex [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 08-10-2001 15:48] Bazzio Attacks!!! |
|
Ex commisaris rex ??? Kom verzin eens iets gex ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-10-2001 15:51] |
|
Odorex. |
|
Tyranosaurus Rex maar dan wordt het helemaal raar.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Sex met een dino ... Hmm .. Smashing experience .. |
|
quote: Sex en liefde kunnen theoretisch gezien heel goed los van elkaar staan, maar ik vind dat als je een relatie hebt en er uberhaupt al behoefte is aan een scharrel er toch iets heel erg mis is. Ik zou er dan ook niet tegen kunnen. Maar goed, ieder zn eigen voorkeuren... buiten een relatie heb ik niets tegen scharrels, zolang van tevoren 100% duidelijk is dat er geen verwachtingen moeten zijn over een eventuele relatie. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: angstcomplex B-complex circonflex circumflex complex gebouwencomplex gevangeniscomplex groepssex index industriecomplex inferioriteitscomplex intersex meest complex minderwaardigheidscomplex moedercomplex oedipuscomplex perplex perspex reflex rex scholencomplex schuldcomplex sex(-) sportcomplex vadercomplex volkstuincomplex wooncomplex God hates us all ! God hates us all ! |
|
Lol Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Hee Ixl, volgens mij heb jij last van een-of-ander complex, niet? |
|
oedipuscomplex ex |
|
hoe lang ben je daar mee bezig geweest Ixl |
|
quote:Misschien zweven die woorden wel hele dagen door zijn kop Of het is gewoon een -x freak [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 08-10-2001 21:28] |
|
Paul en ik zijn 9 jaar samen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Gefeliciteerd Suus en Paul en mijn respect zo lang heb ik het nog nooit volgehouden bla...bla...bla... |
|
quote: neuh ik ben gewoon een relatie begonnen met me ex. we hadden al een keer wat gehad en nu dus weer. maar ja dan krijg je een soort ouwe koeien verhaal enzo. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Zeg dat dan gelijk Bazzio Attacks!!! |
|
AHA! (verder niets belangrijks toe te voegen) |
|
Ik snap dat niet; uitmaken en later weer bij elkaar komen? Uit=uit! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat een onzin!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |