|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat hangt van de persoon af. Ben ook net als Bastianus een binnenvetter en dan komen dingen er soms ineens uit, wat tot dikke ruzie leidt, wat weer tot een goed gesprek en dito sex. Zo ben ik nou eenmaal, moet ze het maar mee doen |
|
Ach, af en toe even staan schreeuwen lucht vast heerlijk op, maar dat doe ik liever tegen personen die ik niet mag |
|
Ach zowel ik als mijn vriendin zijn aardige binnevetters én temperamentvol, dus dat botst ook nog wel eens. Comes with the package |
|
quote: Ik denk dat dit voor iedereen anders is, daar ben je mens voor. Ieder zo zijn eigen persoonlijkheid met bijhorende gebruiksaanwijzing. |
|
quote:Dat zegt hij toch ook, ieder zijn ding? @ Jenje: ik krop m'n gevoel veels te veel op, maar op een of andere manier kan ik het moeilijk uiten naar mensen die dicht bij me staan. Behalve m'n ma dan. |
|
quote:Nha ik kan dat ook ook alleen maar richting de persoon die me het liefst is, mijn vriendin dus |
|
quote: Ja dat las ik, maar bedankt voor de melding. Ik gaf er even mijn kijk op. Vandaar dat ook "ik denk". [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-05-2009 13:49] |
|
Men moet overigens nu niet denken dat er hier voortdurende knallende ruzie is overigens .. |
|
Ik heb de ruzies in het verleden zelf vaak genoeg gehad maar ben er weinig mee opgeschoten. Ik denk eerder dat het een wisselwerking is tussen 2 partners en dat degene met wie je wel dat goede gesprek kunt hebben de juiste voor je is. Hetgeen overigens niet alleen geldt voor partners. Bij XXS ondervindt ik ook dat ergens rustig over praten als er wat is toch een beter resultaat opleverd. Sterker nog, ik ben geneigd aan te nemen dat dit geldt voor alle mensen waar je sociale contacten mee onderhoudt. Ik ben overigens van mezelf ook een binnenvetter maar weet inmiddels dat je jezelf ook aan kunt leren die gesprekken aan te gaan. Goede manier vind ik zelf dat je even een time-out neemt als de gemoederen te hoog oplopen en er op een normale manier op terugkomt als je beide wat gekalmeerd bent en de boel even hebt laten bezinken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
@ Jenje: Ach, m'n ma weet goed hoe ze me kwaad moet krijgen, dus dan komen alle opgekropte frustratie's d'r uit. Verder ben ik erg vredelievend Maar als jij + vriendin er allebei mee om kunnen gaan, dan gaat het prima toch? @ Mmayo: 't was niet onaardig bedoeld hoor. |
|
quote: Daar heb je gelijk in hoor, het servies blijft hier ook wel heel en we worden ook niet agressief ofzo, maar als wij elkaar af en toe verbaal niet uit de tent lokken blijven we allebei veel te lang met zaken rondlopen omdat we er toch niet mee naar buiten komen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-05-2009 14:53] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hulde dat het zo kan. Zelf heb ik nooit bekvechten met moeders de vrouw, zo nu en dan een meningsverschil maar dat is met 15 minuten ook uit de wereld. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 30-05-2009 22:29] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nooit geen = altijd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wijsneus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik ben er niet goed in. naja fuckbuddys heb ik meer aan. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hé daar is ie weer! Goeie zaak.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: dus je gaat ruzie zoeken om te ventileren? signature |
|
Misschien merkt de 1 wel dat er iets dwars zit bij de ander maar wil diegene er niets over kwijt en moet dan dus zogezegd "uitgelokt" worden? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Mwa.... het enige waar we het hier nog steeds niet over eens kunnen worden is of we nou wel of niet ruzie hebben tijdens onze meningsverschillen/ruzies... Verder gewoon overal over praten, werkt prima. Zouden die oude kerel en dit vreemde mokkel het daarom al 10 maand volhouden? L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote: Ja precies, zo gaat dat hier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Auw. |
|
wat zie je? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |