|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
relaties zijn mooi signature |
|
Ai. |
|
Tering :') |
|
Ik zou me spontaan sexy gaan voelen |
|
Tenminste niet zo'n breekbaar scharminkel als jij! |
|
quote:Jij weet alles altijd zo mooi te brengen |
|
Ik blijf me afvragen waar Hypnos die troep altijd vandaan haalt he... spelfout weggehaald... |
|
You don't wanna know , seriously signature |
|
quote: Daar was ik idd al bang voor spelfout weggehaald... |
|
quote: |
|
quote: Wat attent dat het jou zo opvalt quote: Inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-01-2010 22:17] |
|
Gewoon, van zijn fotocamera. |
|
bedankt dat ik je groothoek mocht lenen WMP, heb je voorlopig nog genoeg foto's van je moeder? signature |
|
Hihi. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
vraagje, in een gezonde relatie die al een paar jaar bezig is, hoeveel keer seks per maand is "normaal" volgens jullie (vanaf hoeveel keer) en vanaf wanneer wordt het gevaarlijk (minder dan hoeveel keer) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-06-2010 18:27] signature |
|
Ik denk niet dat daar een maatstaaf voor is. Meestal wordt gezegd zo'n 2 x per week. In prille begin meer, maar naarmate relatie stabiliseert, naar 1-2 x per week. Als ik het goed zeg! |
|
okee en vanaf wanneer wordt het gevaarlijk? minder dan ... signature |
|
Dan moet je dit even oplossen, dan krijg je het antwoord: |
|
quote:Als jullie je er beiden niet goed meer bij voelen. Of een wel en de ander niet. |
|
Jongen, dwaas, hier zijn geen regels voor Het wordt gevaarlijk als een van de twee er ontevreden mee is (omdat het te veel of te weinig is). Zeker als daaruit blijkt dat er andere dingen ook mis zitten. edit: ahja, dank je, Silence [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-06-2010 18:54] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tsjek, enige juiste antwoord. Als één van de twee er problemen mee krijgt of ontevreden is. Ik zou het bespreekbaar maken, moet kunnen als volwassen mensen. btw: lastig sommetje hoor.. Vind ik ook niet |
|
quote: Zo vaak als nodig is om beide partijen seksueel uuuuuh.... te bevredigen (huhuhu) is voldoende? Als in: dat niet één van beide het gevoel heeft iets tekort te komen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
hmm... even anders formuleren een normaal functionerende persoon heeft denk ik wel nood aan seks in een relatie. overspel is nooit "goed te praten", maar het risico groeit misschien wel als er weinig seks binnen een relatie is. Daar kun je natuurlijk over spreken. Ik vroeg me gewoon af dat in gevallen waar er bvb 1 keer gevreeën wordt per maand in een relatie, of het risico op overspel dan groeit of denken jullie dat de nood aan seks dan gewoon vermindert en dat geen invloed heeft op overspel of niet en ik weet het, dat hangt af van relatie tot relatie, maar algemeen sociologisch/seksueel/relationeel gezien, globaal "genomen" [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-06-2010 18:59] signature |
|
quote: Hierop zeg ik "nee". (Precieze frequenties daargelaten, want die zijn onzin.) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |