|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Mannen die hun ego proberen op te krikken door negatieve opmerkingen over vrouwen met kisten, slappere borsten of wat dikkere of minder knappe vrouwen te maken.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, ik hoorde het ja, jamm0r. Ben gewoon een beetje uitgekeken op die concerten, en vooral op het niveau van sommige bezoekers hehe. |
|
quote: Zeker! |
|
quote: Ik ga zeker niet zo vaak, maar als ik ga zal het me worst wezen wie al die andere onbekende mensen zijn, daar lul ik me gewoon niet tegen. Ik ga sowieso vaak alleen voor de gezelligheid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gewoon vrouwelijk gekleed, leuke laarzen, maar ook all Stars vind ik goed, zolang het maar niet die werkschoenen van jan soldaat zijn. Against God and Government |
|
Gisteren is hier een zeer hechte relatie verbroken: Mental - ZM [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 18-03-2009 0:06] |
|
quote: Volgens mij overdrijf je een beetje Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: wtf idd doe mental es terug! hij's toch gewoon de kroon op het werk genaamd zm, ofnie?! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 18-03-2009 0:08] |
|
quote:en love-hate relationship? En jij mot gewoon naar Sacred Reich live!! Misschien spelen ze dat love hate nummer wel |
|
quote:Als Rockhard voor ons niet doorgaat(waar ik absoluut niet bang voor ben dat dit gaat gebeuren) zijn we zeker weer in Eindhoven te vinden dan |
|
quote:Oeps.. da's wel een heel erg geldig excuus om elders te zijn |
|
Voor ontopic te blijven: Ik verbreek een avond mijn relatie met Dynamo met een gaaf concert voor Rockhard. |
|
quote:Ja maar ja maar... Dynamo heeft ook gevoelens... |
|
quote: haha, de relatie met dynamo is voor mij nog pril. Moet hem duidelijk is verbeteren!(biertje D? ) |
|
quote: Haha, zijn anders genoeg dames in de "scene" die geen kisten dragen. Bovendien moet je lekker een dikke hoop leggen op al die regeltjes in de "scene" [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-03-2009 11:06] |
|
Heb ik nooit problemen mee gehad, vrouwen met een paar kisten. Liefst hoge. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Exact. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Alleen het woord scene al... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zó waar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Lol @ discussie En @ Rotzak: Even voor de goede orde, ik heb ook een aantal paar elegante hakjes, alsmede sportschoenen, wees maar niet ongerust Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Hahaha same here. Nu nog op zoek naar een kerel langer dan 1.90 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Heh, die heb ik al Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Lucas 17:20: En gevraagd zijnde van de Farizeën, wanneer het Koninkrijk Gods komen zou, heeft Hij hun geantwoord en gezegd: Het Koninkrijk Gods komt niet met uiterlijk gelaat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |