|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: klinkt behoorlijk Zen als je het mij vraagt. Ik denk inderdaad dat je erg sterk in je schoenen moet staan, moet sowieso een sterke persoon zijn. en een doel hebben ik ken mensen die geen seks hebben in een relatie omdat het hun oevrtuiging is (religieus), en iemand die geen seks wil omdat het zijn prestaties zou beïnvloeden op sportief vlak (wat ik niet geloof maar kom) ik gis maar, maar het vergt toch een sterke overtuiging en zingeving in je leven om je daar los van te koppelen niet? of gaat het meer om een kanaliseren van je energie in "iets anders" ik geloof niet dat je het zomaar kan "negeren" signature |
|
quote:Vreemd. Bij mij gisteravond nog, en bij mijn vrouw ook. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: het eerste is seconden en het tweede minuten? signature |
|
quote: Vandaar dat je op internet zoveel filmpjes ziet van vrouwen van 40 met jongens van 18. Bareuh... |
|
quote:Ook daar valt aan te werken. Bekkenbodemspieren trainen. En opbouwen. En voorspel. En wederom: Communiceren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Inderdaad, een klasgenoot van me(21 jaar) is christen en heeft nu 3 jaar een vriendin maar nog nooit seks gehad, omdat ze nog niet getrouwd zijn laatst zei hij dat hij het soms wel moeilijk vond |
|
quote: Tsja, het zal wel heel raar klinken, maar ik mis het ook totaal niet. Ik aanbid mijn vriendin, we zijn gelukkig samen, en het is voor haar ook niet zo'n probleem. Het toverwoord is hier wel communiceren, en dat is vrij lastig, want zie het maar eens uit te leggen, hoe dan ook voelt ze zich keihard afgewezen. Nou moet ik wel toegeven dat ik voordat ik medicijnen ging gebruiken ook al niet zo'n seksdrive had, als ik heel eerlijk ben, seks boeit me gewoon niet zo. |
|
quote: Weet jij een vrijgezel van rond de 40 misschien? |
|
man of vrouw? |
|
Doe maar een vrouw. |
|
quote:Hmm. Ik heb ooit drie maanden geen sex gehad, toen stond me de zak echt op knappen. En van alleen choken (dagelijks meerdere keren) werd ik ook niet echt gelukkig. Ben wel blij dat mijn drive inmiddels wat minder is. Maar bij minder dan wekelijkse sex zou ik echt wel gaan nadenken wat eraan te doen, m.i. is er dan wat mis. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja, wat heet mis. Met mij is er iets mis, daar begint het al mee, hehe Wel mooi, is je vriendin een van de danseressen van Goddess of desire, en kan/doe ik ermee? Niets :') [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 07-06-2010 22:20] |
|
quote:Tja, dat danseres-gedeelte zegt ook niks natuurlijk. Veel sexy vrouwen blijken bij thuiskomst een ijskast. Andersom vind ik mooier, dat koele afstandelijke vrouwen thuis een beest in bed blijken. Surprise! Edit: Volgens mij is met jou weinig mis trouwens. Ook al heeft een shrink dat ooit besloten. Wat is mis? [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-06-2010 22:31] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik moet zeggen dat mijn huidige relatie de eerste is waar ik amper tot geen issues heb qua frequentie van sex hebben. In eerdere relaties was dat bijna altijd een teken dat er iets mis was, niet goed voelde oid. Maar het hoeft dus niet altijd zo te zijn merk ik nu. Soms hebben we teveel aan ons hoofd om daarmee bezig te zijn en dan kunnen we het zonder problemen een hele tijd niet doen. Het komt vanzelf weer op gang en we pushen elkaar niet want dat werkt enkel tegenstrijdig. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:*grmpf* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Relatie, wat was dat ook alweer? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Inderdaad |
|
quote:Dat je na het neuken bij iemand blijft hangen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Doe niet (meer) aan one night stands. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Excuzes-moi? :p Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nee heb het daar ook wel een beetje mee gehad |
|
quote: Juist. (Ik al een tijdje overigens, maar zelfde punt) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het woord komt mij nog vaag bekend voor. Iets met...eh...nee, wacht... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Misschien dat vandale.nl het antwoord weet I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |