|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach man, ik ben de flexibiliteit zelfe .. als het maar mijn kant op buigt ... |
|
quote:Mja, geen zin om alles hier neer te pleuren, gaat niemand wat aan, maar ach, het is gebeurd, en het maakt je wie je bent. Beetje zielig erover gaan doen is zinloos. |
|
quote: Do not tempt me... Maar als ze niet goed had gereageerd, was dat haar probleem geweest, niet het jouwe. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Vergalt wel een deel van je "geluk" hoor .. heeft toch invloed .. |
|
quote: Ja daarom. ben ook niet van plan om alles neer te zetten. Maar ik bedoel juist dat het een positief iets is. Je leert van jezelf. Als het goed is dan Helemaal als je ouder wordt weet je wat je zoekt, en hoe je zelf je leven wil indelen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Ja Oprah |
|
quote: Ach, of ze trekken wel weer bij of je mist er niks aan... zo zie ik het. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee ik ben een nepneger. Nou het is wel zo wat ik zei. Maar dat kan je verwachten in een topic zoals dit On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik = reeds een dikke twee jaar heel gelukkig met m'n (eerste, jawel) vriendin... en ik heb zo'n vermoeden dat we nog een hele tijd bij elkaar blijven ook. |
|
quote: Ik vind dit zo pijnlijk... signature |
|
quote: En als je dan in het bejaardentehuis zit, weet je ongeveer wel waar je ook al weer naar op zoek was... maar dan vergeet je het weer... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ach, men moet er niet te veel over lullen vind ik eigenlijk ... veel mensen denken door er over te lullen dat ze hun eigen fouten verbeteren. |
|
13 jaar alweer. Maar ik en mijn eega heerschen. Zowiezo al, maar samen nog veel en veel meer. |
|
Hehehe heersch^2 |
|
quote: Vanwege mijn mogelijke jeugdige naiviteit of vanwege je eigen ervaringen? |
|
quote:Hehehe, ik snap precies wat je bedoeld! heavy metal is the law |
|
quote:je jeugdige naïviteit (niet lullig bedoel ofzo hoor ) heavy metal is the law |
|
quote: |
|
quote: Neuh, ik vat het ook niet lullig op (ik begon er zelf over ), maar mensen die bij hun eerste liefde blijven bestáán wel - nog steeds. |
|
@ Hexegot: laat ze maar lullen, ik ben inmiddels alweer bijna 7 jaar met mijn eerste vriend samen. Wat overigens een wonder genoemd mag worden, we hebben nog steeds zo goed als geen gezamenlijke hobbies of gezamenlijke vrienden Hatsjikidee! |
|
Voila. |
|
quote: Gezamelijke hobbies dat klinkt net zoals samen op zondag in matchingjas een stukje wandelen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Gebeurt toch ook? Beide kisten aan, beide metalshirt, beide lang haar, etc... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Woon nu iets meer dan een halfjaar samen we hebben best dingen wat we samen doen, maar daarnaast hebben we ook onze eigen dingen. Verder zitten we wel op 1 lijn behalve in de muzieksmaak daar zit verschil in maar dat boeit niet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |