|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Hi, weet er iemand waar ik samples kan horen van deze band? Met welke bands kan je ze vergelijken? A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Geen samples. Wacht maar op de cd-rereleases van Northern Heritage. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dan nog had ik graag wat op voorhand willen horen hoor A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Heb eindelijk wat albums gevonden. Verrek zeg, dit is zonder twijfel één van de allerbeste dingen die ik in jaren gehoord heb! Het geluid is perfect, geen lame ass synths, geen lame of opvullende intro's, riffing is goed, interessante afwisselingen, vokalen/krijsen zijn goed én er zit een ziel in. En dat laatste is iets wat ik mis bij veel bands, zoals "Hate Them" van Darkthrone. D.O. veegt gewoon de nieuwe Darkthrone van tafel, punt [Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 23-01-2004 18:22] A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Geluid perfect, hmm? De drums op de split met (ja, hoe kan het ook anders) Moonblood klinken anders wat knullig. Die split is ook het enige wat ik ken, maar het is wel tof moet ik zeggen. Wederom een Black Metal bandje die keyboards wel goed weet te gebruiken. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen ... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Binnen niet al te lange tijd moet hun nieuwe album "Si Monumentum Requires, Circumspice" verschijnen |
|
Die split met Moonblood heb ik niet, dus weet niet hoe dat geluid is. Met "perfect" bedoel ik niet zo zeer een top-notch produktie, maar eerder de grimmige sfeer die het bij me oproept en de manier waarop black metal -moet- klinken (en dat is niet noodzakelijk bootleg of garage kwaliteit A black heart can only find beauty in darkness. |
|
Deathspell Omega * "Disciples of the Ultimate Void" demo 1 (Drakkar prod) 1999 * "Infernal Battles" LP (Northern Heritage) 2000 * split LP with Moonblood (End All Life / Sombre) 2000 * split LP with Clandestine Blaze (Northern Heritage) 2001 * split 10" with Mutiilation (End All Life) 2001 * "Inquisitors of Satan" LP (Northern Heritage) 2002 * "Si Monvmentvm Reqvuires, Circvmspice" LP (Northern Heritage) 2004 Ben nu Si Monvmentvm Reqvuires, Circvmspice aan 't beluisteren. Klinkt zeer interessant. Goed geluid (geen stofzuiger te bekennen), goede variatie in snelheid (niet alles op topsnelheid), enz. Om toch maar wat aan name-dropping te doen: 't heeft wat weg van Darkthrone, Dark Funeral en wat Enslaved. |
|
quote:Zowel de cd als lp versie van dit album zijn uitgebracht door Norma Evangelium Diaboli |
|
Voor de mensen die split met Moonblood willen kopen: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4003094605&category=306 Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Tering OK, ik heb veel over voor een speciaal plaatje maar dit gaat mij te ver - Mutatis mutandis - |
|
Ik heb een goede bestemming gevonden voor mijn zojuist terug gevonden Zweedse kronen: DEATHSPELL OMEGA "Infernal Battles" CD (Raw French Black Metal) Northern Heritage $13/100SEK DEATHSPELL OMEGA "Inquisitors of Satan" CD (Second album!!) Northern Heritage $13/100SEK Aan welke van deze twee kan ik het best m'n geld uitgeven? [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 05-05-2004 19:30] |
|
quote: infernal battlews vind ik zelf beter maar ze mogen er allebei zijn. die nieuwe schijnt minder lekker te zijn qua sound maar daar kan ik nog niet over meepraten... Je moeder. |
|
Zat zelf ook al aan Infernal Battles te denken ja. Danke schön. |
|
Godverdomme, gisteren "Inquisitors of Satan" gekocht, wat is die CD goed! Vrijdag maar "Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice" kopen. "Infernal Battles" staat in de bestelling dus, en in zie dat NSP de Clandestine Blaze/Deathspell Omega split ook nog heeft... De komende weken mijn bezigheid: Deathspell Omega luisteren. Echt, wat gaaf zeg. |
|
Ik zal d'r ook maar eens wat van gaan luisteren. Jullie wekken m'n interesse. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Argh Infernal Battles heerscht En die vergelijking met Darkthrone slaat natuurlijk nergens op; Dit is vet, dit is 'technisch' dit heeft gevoel. Ik hoop dat die nieuwe cd begin volgende week op m'n deurmat ligt Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Cees? zo ja, schop hem ff voor mij dat ik infernal battles wil, die nieuwe kan me eigenlijk weinig boeien gezien de stijl meer naar het subtiele zweverige vrolok achtige gaat (naar ik vernomen heb dan, geen duidelijkheid daar het in het frans geschreven was...) beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:Gaat heen luister en concludeert zelf. Kom op zeg er staat iets een gaar blaadje in een taal die je niet onder de knie hebt en je denkt dat je dan iets kan zeggen (over een geniale black band nogwel. Maar neen geen Cees; Den Displeased heeft zo afentoe wat leuks. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jaja, inmiddels heb ik de Deathspell Omega/Clandestine Blaze split, Infernal Battles en Inquisitors of Satan. Gaafheid. |
|
Die nieuwste is echt aan te raden. Technische diepgaande mischien afentoe ietwat complexe/ontoegankelijke black. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Weet jij nog een (bij voorkeur NL) mailorder waar ze 'm nog hebben? Soulseller heeft ze niet meer. |
|
quote:Displeased. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ook uitverkocht. |
|
quote:gaaf misschien www.sadolust.com Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |