IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Deathspell Omega Volgende pagina
Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 17-09-2003 11:13 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Hi, weet er iemand waar ik samples kan horen van deze band?
Met welke bands kan je ze vergelijken?


A black heart can only find beauty in darkness.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 17-09-2003 12:54 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Geen samples. Wacht maar op de cd-rereleases van Northern Heritage.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 17-09-2003 13:53 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Dan nog had ik graag wat op voorhand willen horen hoor


A black heart can only find beauty in darkness.


Graflust
Usericon van Graflust
Posted 14-11-2003 23:13 by Graflust Wijzig reactieProfiel van GraflustQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2003 13:53 schreef Pyrexia het volgende:
Dan nog had ik graag wat op voorhand willen horen hoor


Van wat ik van deze franse band heb gehoord, vind ik het nog best wel op Darkthrone lijken(ala Transylvanian Hunger)

Zeer goed, zeker weten.


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 23-01-2004 18:21 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Heb eindelijk wat albums gevonden.

Verrek zeg, dit is zonder twijfel één van de allerbeste dingen die ik in jaren gehoord heb!

Het geluid is perfect, geen lame ass synths, geen lame of opvullende intro's, riffing is goed, interessante afwisselingen, vokalen/krijsen zijn goed én er zit een ziel in.

En dat laatste is iets wat ik mis bij veel bands, zoals "Hate Them" van Darkthrone.
D.O. veegt gewoon de nieuwe Darkthrone van tafel, punt

[Dit bericht is gewijzigd door Pyrexia op 23-01-2004 18:22]


A black heart can only find beauty in darkness.


' '
Usericon van ' '
Posted 23-01-2004 18:47 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Geluid perfect, hmm? De drums op de split met (ja, hoe kan het ook anders) Moonblood klinken anders wat knullig.

Die split is ook het enige wat ik ken, maar het is wel tof moet ik zeggen. Wederom een Black Metal bandje die keyboards wel goed weet te gebruiken. Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen ...


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


puist
Usericon van puist
Posted 23-01-2004 19:59 by puist Wijzig reactieProfiel van puistQuote dit bericht

Binnen niet al te lange tijd moet hun nieuwe album "Si Monumentum Requires, Circumspice" verschijnen


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 23-01-2004 23:11 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Die split met Moonblood heb ik niet, dus weet niet hoe dat geluid is.

Met "perfect" bedoel ik niet zo zeer een top-notch produktie, maar eerder de grimmige sfeer die het bij me oproept en de manier waarop black metal -moet- klinken (en dat is niet noodzakelijk bootleg of garage kwaliteit


A black heart can only find beauty in darkness.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 21-03-2004 15:02 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Deathspell Omega
* "Disciples of the Ultimate Void" demo 1 (Drakkar prod) 1999
* "Infernal Battles" LP (Northern Heritage) 2000
* split LP with Moonblood (End All Life / Sombre) 2000
* split LP with Clandestine Blaze (Northern Heritage) 2001
* split 10" with Mutiilation (End All Life) 2001
* "Inquisitors of Satan" LP (Northern Heritage) 2002
* "Si Monvmentvm Reqvuires, Circvmspice" LP (Northern Heritage) 2004

Ben nu Si Monvmentvm Reqvuires, Circvmspice aan 't beluisteren. Klinkt zeer interessant. Goed geluid (geen stofzuiger te bekennen), goede variatie in snelheid (niet alles op topsnelheid), enz. Om toch maar wat aan name-dropping te doen: 't heeft wat weg van Darkthrone, Dark Funeral en wat Enslaved.


puist
Usericon van puist
Posted 22-03-2004 12:41 by puist Wijzig reactieProfiel van puistQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 15:02 schreef filosofem het volgende:
* "Si Monvmentvm Reqvuires, Circvmspice" LP (Northern Heritage) 2004

Zowel de cd als lp versie van dit album zijn uitgebracht door Norma Evangelium Diaboli


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-03-2004 18:02 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Voor de mensen die split met Moonblood willen kopen:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4003094605&category=306



Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Skull
Usericon van Skull
Posted 23-03-2004 3:49 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Tering
OK, ik heb veel over voor een speciaal plaatje maar dit gaat mij te ver


- Mutatis mutandis -


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 05-05-2004 19:30 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ik heb een goede bestemming gevonden voor mijn zojuist terug gevonden Zweedse kronen:

DEATHSPELL OMEGA "Infernal Battles" CD (Raw French Black Metal) Northern Heritage $13/100SEK

DEATHSPELL OMEGA "Inquisitors of Satan" CD (Second album!!) Northern Heritage $13/100SEK

Aan welke van deze twee kan ik het best m'n geld uitgeven?

[Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 05-05-2004 19:30]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-05-2004 19:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 mei 2004 19:30 schreef telluriet het volgende:
Ik heb een goede bestemming gevonden voor mijn zojuist terug gevonden Zweedse kronen:

DEATHSPELL OMEGA "Infernal Battles" CD (Raw French Black Metal) Northern Heritage $13/100SEK

DEATHSPELL OMEGA "Inquisitors of Satan" CD (Second album!!) Northern Heritage $13/100SEK

Aan welke van deze twee kan ik het best m'n geld uitgeven?


infernal battlews vind ik zelf beter maar ze mogen er allebei zijn. die nieuwe schijnt minder lekker te zijn qua sound maar daar kan ik nog niet over meepraten...


Je moeder.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 05-05-2004 19:41 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Zat zelf ook al aan Infernal Battles te denken ja. Danke schön.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 09-05-2004 1:01 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Godverdomme, gisteren "Inquisitors of Satan" gekocht, wat is die CD goed!

Vrijdag maar "Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice" kopen. "Infernal Battles" staat in de bestelling dus, en in zie dat NSP de Clandestine Blaze/Deathspell Omega split ook nog heeft...

De komende weken mijn bezigheid: Deathspell Omega luisteren. Echt, wat gaaf zeg.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 09-05-2004 1:06 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ik zal d'r ook maar eens wat van gaan luisteren. Jullie wekken m'n interesse.


Jullie zijn allemaal negers!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-05-2004 13:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Argh Infernal Battles heerscht
En die vergelijking met Darkthrone slaat natuurlijk nergens op; Dit is vet, dit is 'technisch' dit heeft gevoel.
Ik hoop dat die nieuwe cd begin volgende week op m'n deurmat ligt


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 28-05-2004 15:13 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 13:53 schreef kwelgeest het volgende:
Argh Infernal Battles heerscht
En die vergelijking met Darkthrone slaat natuurlijk nergens op; Dit is vet, dit is 'technisch' dit heeft gevoel.
Ik hoop dat die nieuwe cd begin volgende week op m'n deurmat ligt
Cees?

zo ja, schop hem ff voor mij dat ik infernal battles wil, die nieuwe kan me eigenlijk weinig boeien gezien de stijl meer naar het subtiele zweverige vrolok achtige gaat (naar ik vernomen heb dan, geen duidelijkheid daar het in het frans geschreven was...)


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-05-2004 17:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 15:13 schreef possess me het volgende:
Cees?

zo ja, schop hem ff voor mij dat ik infernal battles wil, die nieuwe kan me eigenlijk weinig boeien gezien de stijl meer naar het subtiele zweverige vrolok achtige gaat (naar ik vernomen heb dan, geen duidelijkheid daar het in het frans geschreven was...)
Gaat heen luister en concludeert zelf.
Kom op zeg er staat iets een gaar blaadje in een taal die je niet onder de knie hebt en je denkt dat je dan iets kan zeggen (over een geniale black band nogwel.
Maar neen geen Cees; Den Displeased heeft zo afentoe wat leuks.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 30-05-2004 17:12 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Jaja, inmiddels heb ik de Deathspell Omega/Clandestine Blaze split, Infernal Battles en Inquisitors of Satan. Gaafheid.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-05-2004 17:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Die nieuwste is echt aan te raden. Technische diepgaande mischien afentoe ietwat complexe/ontoegankelijke black.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 30-05-2004 17:21 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Weet jij nog een (bij voorkeur NL) mailorder waar ze 'm nog hebben? Soulseller heeft ze niet meer.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-05-2004 17:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 17:21 schreef telluriet het volgende:
Weet jij nog een (bij voorkeur NL) mailorder waar ze 'm nog hebben? Soulseller heeft ze niet meer.
Displeased.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 30-05-2004 17:24 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ook uitverkocht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-05-2004 17:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2004 17:24 schreef telluriet het volgende:
Ook uitverkocht.
gaaf

misschien www.sadolust.com


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen