|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is meer een standaard black metal album ja, waar Si Monumentum Requires, Circumspice een evolutie is binnen de black metal genre. |
|
quote: Si Monumentum heb ik nog niet gehoord, maar die zal ik eens even pindakazen binnenkort. Die andere twee zijn zeker wel tof zoals gezegd, en qua songwriting en techniek + orginaliteit wellicht interessanter maar Inquisitors raakt me gewoon meer op het moment. Geile riffs die heerlijk wegluisteren enzo. Het kan in de toekomst echter nog wel veranderen hoor, dat gebeurt wel vaker bij mij. Ik heb in ieder geval vastgesteld dat ik vaker naar deze band moet gaan luisteren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
En, is het veranderd? godver, wat blijft dit goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Nog niet, maar ik hou je op de hoogte! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik wil First Prayer graag nomineren voor beste intro ooit! Geniaal man! Hoe staan de zaken ervoor, zijn er alweer plannen voor een nieuwe schijfje? |
|
Ik hoop het, maar Si monumentum... is ook mijn favoriet |
|
Leuke band. Si Monumentum Requires, Circumspice is hier ook favoriet. |
|
quote: Hm... ik denk dat ik die plaats deel met de opbouw van Kénôse I. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Had ik het laatst met ome Burzum al over, dat zijn de enige 3 die ik opzet, de rest kan ik nauwelijks. Binnenkort toch nog maar een luisterbeurt geven. |
|
Eerdere werk is ook totaal niet vergelijkbaar met die CD's. Tikje Darkthronisch. Ik heb redelijk wat van deze band in de kast staan en draai eigenlijk slechts 'Si monumentum. Van het oudere werk is 'Inquisitors of Satan' wel aardig, geloof ik. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Klopt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De allerbeste vind ik Crushing the Holy Trinity (Father), echt geniaal. Kénôse vind ik echt saai. Heb 'm nog wel op lp, binnenkort als een echte jood dat ding verkopen voor een vermogen. (Als ie wat waard is.) EDIT: Staat nu overal voor zo'n 45 euro. :') Nog effe een paar jaar wachten. EDIT2: Crushing the Holy Trinity staat voor 230 dollar online. Die verkoop ik dan weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-04-2010 12:54] |
|
quote: Kénôse saai? Wat de neuk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Rare vent die whiterider Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, sla jij hem of sla ik hem? |
|
quote: WTF? Even gaan zoeken en ik zie hem voor "slechts" 130 dollar op ebay staan maar nog geen enkel bod op uitgebracht. Die gast durft wel te vragen zeg. Zie ook de Burzum Aske mlp (en die heeft geeneens de zippo erbij die bij de eerste persing hoort.) Heb Curshing The Holy Trinity zelf ook op LP & CD, maar volgens mij is de LP versie echt niet beparkt tot 250 exemplaren. Dacht zelf dat het 500, 666, of 1000 was) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Dat nummer op From the Entrails to the Dirt is ook zeer gaaf. CtHT heb ik hier ook.. ergens... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Er is ook niemand die er $ 230 voor neertelt. Ding is ongeveer 70 euro waard. Ik dacht dat er 1.000 stuks van die set in omloop zijn. |
|
70 euro is alsnog dikke winst. :') |
|
quote: Inderdaad, hun beste werk wat mij betreft, vooral eerste nummer |
|
Daar durf ik me voorzichtig bij aan te sluiten, sowieso qua productie is ie ongeëvenaard |
|
Si Monumentum... blijft mijn favoriet ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kenose is ook favoriet wat mij betreft. Meesterlijke band sowieso. |
|
Begrijp niet dat ik hier nu pas voor het eerst naar luister, godverdomme wat vet! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |