|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Go for it meneer Aart! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
voor een tientje, meneer? tis een medium, maar een grote medium signature |
|
u hebt mail Member of the iso-betawuste crew!! |
|
chaotisch en sfeerloos dus? laat ik deze ook maar weer schieten Je moeder. |
|
quote: omdat je t zelf chaotischer en sfeerlozer kan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik vind het nieuwe album van Deathspell omega juist geweldig. Voor mij overtreft dit album Si Monumentum Requires, Circumspice compleet. Deathspell omega ontstijgt op dit album de black metal scene een beetje door ook wat postcore-achtige invloeden door de muziek te gooien. Een beetje zoals Blut aus nord die de stap van The Mystical Beast Of Rebellion naar The Work Which Transforms God maakte. Maar bij Deathspell omega blijft de nadruk duidelijk op de black metal kant van de zaak liggen. Het album klinkt extreem (lekker veel blast partijen) en donker. Ik vind het geweldig! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Helemaal mee eens. Lekker om te horen dat een black metal band ook lekker gitaar kan spelen en er toch geen sfeer verloren gaat! Hoogtepunt vind ik toch echt het nummer 'A chore for the lost'! Hard op weg om plaat van het jaar te worden bij mij! |
|
quote: Jaap is een wijf. Gewoon de rotzooi luisteren, ongeacht wat de scene ervan vindt.. en dan zelf beslissen of je het goed vind. BM in nederland is soms echt een theekransje, bleh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gewoon doorlopen lord spect0r, niets aan de hand... Ik ben super benieuwd. Tegen mijn gewoonte in heb ik het niet gedownload om het ff te checken. Ik krijg wel wat zware ballen van dat wachten!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
O weer een nieuwe, effe opsnorren dus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Hun bijdrage op CTHT is BRILJANT, maar ik vind Kénôse een stuk minder, dus deze laat ik even aan me voorbijgaan. |
|
quote:check Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hm die vind ik wel meevallen. Kenose is beestig, ben benieuwd naar de nieuwe! |
|
'Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum' is echt supergaaf, totaal anders dan de voorganger, maar wel echt verwrongen riffing en chaotische drums. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zometeen gaat Diabolus Absconditus van je een, twee, hopsakee richting m'n platenspelert. |
|
quote: Chaotisch qua overweldiging ja, maar o zo strak gespeeld. Hier en daar ontwaar ik zelfs enkele melodieuze gitaarstukken die heel subtiel in de nummers zijn geweven. De plaat heeft ook de juiste lengte, duurt niet te lang en niet te kort. SMRC was op bepaalde punten toch wat aan de langdradige kant. |
|
quote: Yep, geniaal, wederom. Ik vind 't af en toe wat meer 'death metal' dan 'black metal'. Een mix van Gorguts met de latere Emperor of zoiets. |
|
quote: oe,, als dat waar is schuift deze plaat even alles voorbij richting NU kopen op mn lijstje van hebbe hebbe hebbe.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
De nieuwe Deathspell is niet geweldig, maar ja dat is mijn mening. [Dit bericht is gewijzigd door Mental Theo op 22-07-2007 15:46] |
|
quote: Je vind happy hardcore toch ook alleen leuk? |
|
Het is meer trance, geloof ik |
|
En delete, niets voor mij. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |