![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
vaker luisteren helpt dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() Wat vind je van bands als Portal en Ulcerate dan? Daar vergelijk ik DSO eerder mee dan met welke blackie band dan ook. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Portal is toch die gast met die koekoeksklok op zijn hoofd? Wat ik daarvan heb gehoord trok ik erg slecht. Toegegeven, dat is niet veel. Ulcerate heb ik nog nooit gehoord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ja, koekoeksklok. Ulcerate is van die drie het minst gruwelijk, misschien trek je dat nog wel. Ik vind het te gek in ieder geval. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Ik zal het eens proberen. ![]() Ik vind gruwelijk overigens best leuk hoor, in de juiste setting. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik zal ook nog eens een poging wagen, het beviel op zich wel, maar bleef nog niet hangen. Maar dit is bij de andere albums ook wel geweest. Portal ook zoiets wat ik te weinig luister. ![]() |
|
Voor de vinylliefhebbers: er schijnt over niet al te lange tijd een vinylbox uit te komen met daarin in ieder geval de laatste drie albums. ![]() |
|
Gelukkig, want die zijn het makkelijkst te krijgen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Paracletus gaat prima ja, maar die twee daarvoor? ![]() |
|
Die zijn ook betrekkelijk makkelijk en voor normale bedragen te verkrijgen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik heb volgens mij m'n best aardig gedaan, maar ik kreeg het niet voor elkaar. ![]() |
|
Welke wil je hebben dan? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Fas en Si Monumentum. Maar ik wacht die box wel af. ![]() |
|
deze fase van DS vond ik toch aangenamer signature ![]() |
|
Er komt een nieuwe EP aan. 22 juni moet hij uitkomen. ![]() Ik ben verdomd benieuwd. ![]() |
|
Goed nieuws. ![]() ![]() |
|
Ola. Benieuwd Horns up! ![]() |
|
Vette hoes ook! ![]() |
|
met dank aan ctts http://www.decibelmagazine.com/featured/streaming-deathspell-omega-abrasive-swirling-murk/ ![]() |
|
Geniale titel "Abrasive Swirling Murk"! Ik dacht eerst dat dat simpelweg de titel was die een schrijver aan een stukje over DSO gegeven had ![]() Klinkt als... vertrouwd. Benieuwd naar de EP. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Zo dat klinkt goed zeg. Het klinkt ook weer alsof ze... "op" hun kunnen spelen, in plaats van dat ze het eigenlijk nét niet aankunnen (ik vond dat ze zichzelf op Fas... een beetje voorbijholden). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Het wordt nog veel beter: er komt een vinylbox uit met picturedisks van Drought en ander werk dat met de voorgaande trilogie te maken heeft. 7 platen in totaal. ![]() |
|
quote:meh halfomhalf ![]() |
|
Ik vind die nieuwe EP wel mooi, maar de nummers worden nu wel erg kort. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 23-06-2012 13:58] ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |