![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vreemde uitspraak, als ik zo eens naar jouw roots kijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Want? ![]() |
|
quote: Hm, apart weer. De 'zang' bevalt mij juist weer 't minste. En ik geil op die vervormde niet-net-wel-valse geniale riffs. ![]() |
|
quote: O. Nu een serieuze reactie dan? ![]() |
|
quote: Exactemundo, dat vind ik nou net het grote pluspunt van deze plaat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Hebben we het over hetzelfde? Wim en ik hadden het over dat niet-vervormde riedeltje in het rustige stuk van nr. 3, het wordt twee keer gespeeld. Het is echt maar een moment. Ik vind het in ieder geval een storend moment op een verder geniale plaat (maar dat was al duidelijk). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Dan krijg je ongetwijfeld een stijve leuter van TWWT van Blut Aus Nord, maar dat ken je vast al. Dat is pas dissonantie. ![]() ![]() |
|
Ik heb je zelfs gezegd dat je die moest gaan luisteren vader Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Jij hebt dat mij verteld? Dat denk ik niet, ik heb die cd al héél lang inmiddels. ![]() ![]() |
|
Hehe, dan was het iemand anders ![]() Maar serieus, dat werkje is natuurlijk geniaal! (volgens mij was het dan Burzum) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Prachtig stuk juist man! Een originele riff die goed wordt opgebouwd. Dat net niet dissonante maakt het lekker vuig, wel een lekkere sfeer vind ik. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
@Sp3ctre: Zeker. Ik vind de sfeer op Absconditus Diabolus van Deathspell Omega zieker dan die op The Work Which Transforms God van Blut Aus Nord, maar qua dissonantie is Blut Aus Nord de absolute koning! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 31-07-2007 11:08] ![]() |
|
quote: Wanneer je enkel over die twee bands spreekt misschien, maar er bestaat wel meer dissonante muziek hoor ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Binnen de blackmetal is BaN daar in ieder geval koning in. ![]() ![]() |
|
Ik zet nu die nieuwe voor't eerst op. Ben benieuwd. ![]() |
|
quote: Zet je "muzikale" oren even uit, er is hier en daar kans op een vals nootje. Imo, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:'Imo' haha. ![]() Mja, geeft wel sfeer, en klinkt wel expres enzo ('op gevoel'). Doet me nog weinig eigenlijk, de muziek. Ben nu bij het 4e nr. 'k Heb zo'n oude plaat van ze wel redelijk vaak gedraaid tho. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 31-07-2007 20:23] ![]() |
|
Express benden is prima, celtic frost deed het al meer dan 20 jaar geleden bij procreation of the wicked. Maar doe het dan net als hen goed, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
hehe idd. ![]() |
|
Ik vind FAS zeker zwakker als de vorige twee releases. ![]() |
|
Ik vind Si Monumentum... juist overgewaardeerd. Qua tekst wel vernieuwend maar qua muziek niet echt iets speciaals. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
IK hoor den nieuwe plaat nu voor het eerst. Ik kan niet echt wennen aan deze muziek het is mij te chaotisch en teveel tempo wisselingen. Niet echt mijn ding. Maar af en toe heb ik dan ook wel weet momenten dat ik denk: "GAAF!" Kortom zeker niet slecht maar gewoon mijn ding niet echt. ![]() |
|
Je moet het echt vaker horen denk ik. Het luistert allesbehalve lekker weg namelijk. Maar dan ga je het meer waarderen denk ik! Ouwe schuimsmarcheerder ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-08-2007 23:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: +1 Kenose vind ik wel weer heel erg gaaf, nieuwe plaat is maar moeilijk inkomen, ben in ieder geval nog niet echt 'in the mood' geweest om de plaat aandachtig genoeg te beluisteren. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |