![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hij heeft toch zeker een paar aardig interessante stukken maar het merendeel wat erop staat is een pot nat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Fakking gave band is dit toch, zit Si Monvmentvm Reqvuires, Circvmspice alweer voor de tweede keer te draaien vandaag. ![]() |
|
quote: Hij ligt hier ook nogal stof te happen eigenlijk. ![]() |
|
Volkomen onterecht! Geen smaak! Onrein! hehe Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: die is toch wel hun beste imvo signature ![]() |
|
heb net het 3e nummer van kenose beluisterd en bekoort me slechts gedurende 2 minuten, precies zo lang als het snelle deel duurt. Maar goed, ben toch nieuwsgierig, en heb Si ... maar besteld. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? ![]() |
|
quote:Hmm, ik sla regelmatig toch meer de hand aan "Infernal Battles" ... ![]() |
|
quote: Deathspell Omega heeft niks met nummers te maken, is mijn ervaring. Je zet het aan en luistert het tot aan het einde. Ik merk het niet eens als het volgende nummer begint. Ik zou ook niet over DSO kunnen oordelen aan de hand van 'een nummer'. ![]() |
|
Stelletje onwaardigen!!! Ga dan eens even Kenose aan mij geven stelletje lamstralen.. Die vind ik persoonlijk toch nog een stuk sterker dan Si monumentum.. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 03-05-2006 16:44] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: gezien je in DP speelt verbaast me het niks, technisch gedoe trekt je wel he ![]() maar niks voor mij, doe mij maar simpel Je moeder. ![]() |
|
Zo technisch is DsO niet eens. Ik vind vooral de sfeer en spanningsboog van Kenose geniaal. Het geheel doet me ook nogal denken aan wat postcore invloeden. Maar dit komt vooral door de teutonische akkoorden en de opbouw van de cd. Ik begon Si monumentum pas te waarderen nadat ik kenose had gehoord. Maar iemand die Kenose kwijt wilt dan?! ![]() ![]() |
|
ja oke maar die wisselingen zijn mij iig iets teveel... helaas, net een tijd terug al met spoed verkocht ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Er is niemand die zo gek is ... ![]() ![]() |
|
het is allemaal niet onaardig, maar ik heb sterk de indruk dat anderen het veel gaver vinden dan ik. The Fist in the Face of god ![]() |
|
Overigens vind ik sriblablabla beter dan kenose. The Fist in the Face of god ![]() |
|
Godver wat is Kénose een gaaf werkje! Beetje laat ontdekt maar nu is het echt genieten geblazen, heerlijke verwrongen riffs en songstructuren ![]() ![]() |
|
Ontdek je dat nu pas? En die CHD cd is al geschreven? Damn, want dat DSO-invloeden zouden de plaat wsl geniaal maken ![]() ![]() |
|
quote:Doe eens doorpassen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Nog genialer kan haast niet ![]() ![]() |
|
quote:Vooruit ![]() |
|
quote:Cool! Ik was 'em al eens stiekem aan het binnenhalen, maar die torrent bleef steken op 96%... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ja had ik ook, vandaar.. ik heb hem ondanks dat al wel een tijd maar nog nooit afgespeeld. Meteen op de 'te kopen' lijst zetten. ![]() |
|
quote: Dat is ook een plan ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |