![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Prima ep, gewoon in de lijn van de vorige release. Blijft een goede band. ![]() |
|
Digipack binnen! Uitstekend materiaal! Review: http://addergebroed.wordpress.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 29-06-2012 14:37] ![]() |
|
Ik heb vroeger wel vaker eens iets van deze band geprobeerd, maar herinner het als te extreem/furieus voor mij. Deze naar aanleiding van het "now playing" topic opgezocht en bevalt me blijkbaar toch. Heeft Deathspell Omega meerdere nummers, of enkele albums, in deze stijl? Het rustige stuk is heerlijk, maar gewoon meer dit slepende tempo zoals op laatste Blut Aus Nord bevalt me veel beter dan de furieuze black. ![]() |
|
Welke deze? ![]() |
|
Carnal Malefactor vanop Si Monumentum Requires, Circumspice ![]() |
|
Aha, ik heb youtube uitgezet. Vandaar. ![]() Ik denk dat je de Kénôse EP dan moet proberen, al zitten daar ook wel snelle stukken in. ![]() |
|
quote:Die's wel heel goed! Dat stuk Gregoriaans erin, prachtig! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Merci, dan zal ik die EP eens opzoeken. Zoals in dit nummer mogen er wel eens snellere stukken in voorkomen, maar ze mogen niet de bovenhand nemen voor me ![]() ![]() |
|
Ze hebben nog wel wat langzame nummers, maar die kan ik niet zo opnoemen. Bij Deathspell Omega zijn de (latere) albums echt een geheel. ![]() |
|
De albums op zich of de albums samen een geheel? Welk album zou je eventueel aanraden waarbij de sfeer overheerst? ![]() |
|
Ik bedoel dat je een album eigenlijk niet in losse nummers kunt opdelen. Elk album is een symfonie, een afgerond geheel, in zijn totaliteit te ondergaan. En toch wel Kénôse. Si Monumentum Requires, Circumspice vind ik door zijn lange speelduur toch wel zware kost en na Kénôse zijn ze technischer/moeilijker geworden. ![]() |
|
Waardeer ik over het algemeen wel wanneer je een album als geheel moet beluisteren. (had je vast niet verwacht met men nickname ![]() Ik zal ze dan zeker wel een kans geven. Ik waardeer ondertussen toch al meerdere vormen van black metal bij vroeger, dus misschien dat ik het nu toch kan waarderen. ![]() |
|
Van de laatste 2 albums vind ik Paracletus toch heel wat toegankelijker vergeleken met Fas... Al is dat best relatief natuurlijk als je de vergelijking maakt met platen als Si Monumentum en Kénôse. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Kénôse bevalt me in elk geval wel zeer goed. Zelfs de snellere stukken storen me niet dus ga ik Si Monumentum zeker opzoeken een van de komende dagen. Moest deze me ook bevallen zal ik zeker Paracletus ook eens een kans geven. Blijkbaar had ik tot nu toe enkel Fas staan ... Afgaande op jouw reactie totaal het verkeerde album om mee te beginnen voor mij ![]() ![]() |
|
eigenaardig dat de ene gitarist eigenaar is van label of End All Life Productions en bezig is met Norma Evangelium Diaboli terwijl de zanger Northern Heritage eigenaar is (en nog wat vieze zaken doet ook... voor het ranzig ende goor topic) signature ![]() |
|
Eigenaardig? No dogs, no masters. ![]() |
|
Dat staat er. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
En dan? ![]() |
|
Ik snap die posts van Hypnos ook nooit hoor.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Deathspell Omega, live gespeeld: ...maar niet door DsO, wel tof! No dogs, no masters. ![]() |
|
Mooi! Een band coveren die zelf niet live speelt is het leukste. Was eigenlijk wel te verwachten dat ze mee gingen klappen bij dat "inter spem et metum" (3:57). ![]() ![]() |
|
Goed gespeeld. Extra hulde voor de klappende hipster die weet hoe sfeer gebracht moet worden! ![]() |
|
quote:Vet. Had deze post niet eerder opgemerkt. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Paracletus is ondertussen al 6 jaren geleden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |