|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik maar wachten en wachten en ja, dan is het er dan toch eindelijk, zo rond de 5e minuut. |
|
zeg! verklapbeest, ik zit nog maar aan 3 minuten! signature |
|
quote:Slaps himself. |
|
Slapt met het handje. Kenose führt wel lichtjes über zeg. Wel meer death invloeden dan ik dacht. signature |
|
laatst si monumentum... aangeschaft. erg vette plaat, ook tof dat er een concept achter zit.... heeft wel wat weg van een ziekere satyricon in een overgangs periode tussen the shadowthrone en nemesis divina.... can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: |
|
Heeft iemand de laatste cd van deze band al gehoord. Het heet Kénôse. De Boudisque heeft hem al liggen daar ik het zelf daar heb aangeschaft!!! Ik zou jullie aanraden het te kopen!!! Ik heb er tot nu toe elke dag naar geluisterd en het wordt steeds beter!!! Laat ff weten wat jullie ervan vinden... [Dit bericht is gewijzigd door Faceless Unknown op 11-10-2005 12:45] There is no religion higher than Truth! |
|
Nou knul, ik vind er niet zoveel aan. |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/recensie/4929.html Trouwens, men heeft het hier al sinds mei over deze plaat, dus je vraag is een beetje achterhaald inmiddels... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 11-10-2005 13:19] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Thanks voor link... There is no religion higher than Truth! |
|
het neiwue werk op crushing the holy trinity (wat eignelijk neit eens neiwu werk is) vidnt ik eignelijk nog het meest briljante nummer van DSO! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
je moet de e en de i even omwisselen op je toetsenbord, die zitten verkeerd om. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik moet wat hersenhelften omwissleen, dat helpt beter denk ik! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Je hebt gelijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gelukkig zijn er nog bm-bands zoals DO die hedendaagse bm interessant kunnen laten klinken én innovatief kunnen zijn! |
|
Heeft de cd versie van Kenose nou standaard zo'n 40 pagina's tellend boekje? Want ik las laatst dat juist de LP dat heeft (lijkt me sterk) one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
De cd versie iig |
|
quote: LP versie heeft ook een 40 pagina's tellend boek, zelfde formaat als de hoes. Ziet er prachtig uit. |
|
ja en in de cd is het vet onhandig maarja toch alweer verkcoht, kon me amper boeien, geef mij maar het vrij standaard inquisitor of satan gebeuren. Je moeder. |
|
Same here! Inquisitors Of Satan vind ik toch de beste Deathspell Omega plaat. Kenose vind ik niet zo boeiend. |
|
Kenose is flink overrated, echter zeker niet slecht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
slecht idd niet maar niet echt wat ik graag hoor Je moeder. |
|
Niet slecht, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het heeft mijn interesse in ieder geval (nog) niet weten te wekken. |
|
quote:Kreunende tienersletjes? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |