![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuw nummer online: http://www.season-of-mist.com/common/downloads/DeathspellOmega/Deathspell-Omega-Devouring-Famine.mp3 Wie Fas-Ite... goed vond zal hiermee ook wel goed uit de voeten kunnen. Goed nummer! Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik wacht lekker de release af ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Het ligt inderdaad in de lijn van Fas: ik ben benieuwd. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Lekker ja ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Toch nog iets goeds uit Frankrijk ![]() I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
Alcest? Gojira? A Year Of No Light? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
croissantjes? ![]() |
|
Die zijn oorspronkelijk oostenrijks, gemaakt door de Weense bakkers nadat de turken bij Wenen waren weggeslagen: vandaar de halve maan vorm. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
O ja. Dat is ook zo. Hebben ze toch iets fout gedaan in oostenrijk. Land van croissantjes ipv hitler. ![]() |
|
quote: Antaeus? Glorior Belli? Bliss of Flesh? Arkon Infaustus? Vorkreist? Temple of Baal? Svartcorwn? Dit nieuw nummer klinkt MAGISTRAAL!!! Lijkt op een iets minder complex (vaarvoor dank) vervolg op FAS. ![]() |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
MetalMitch1992 heeft het duidelijk niet begrepen. ![]() |
|
Gojira behoort niet tot mijn favorieten. En de rest van die bands...nooit van gehoord. Go ahead, call me blasphemous ![]() En ik heb het niet zo op Frankrijk. Laten we het erop houden dat mijn leraren Frans stuk voor stuk geen hoogvliegers waren ![]() I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
Wow, dus omdat je leraren Frans jou niet bevielen is Franse muziek daarom ook per definitie niet te pruimen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 16-10-2010 14:12] ![]() |
|
Dat je (waarschijnlijk niet-Franse) leraren geen hoogvliegers waren wit niet zeggen dat er geen goede muziek uit Frankrijk komt. ![]() Ik heb het idee dat Frankrijk in meerdere genres (zowel metal als bijvoorbeeld house) de meer vooruitstrevende muzikanten levert. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Nee, ik ken gewoon niet veel (goede) Franse muziek. Gojira en Dagoba vind ik "mwoah" en Heavenly word erg irritant als je er te lang naar luistert. Ik ben meer bekend met de Scandinavische en Duitse scene dan de Franse. Maar ik ga zeker een aantal bands beluisteren hoor, ik laat me daar niet door tegenhouden ![]() I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! ![]() |
|
quote: Absoluut, het meest toonaangevende land van de laatste tijd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: +1, en Zweden mag ook wel genoemd worden vind ik, heeft de laatste jaren ook veel talent geleverd. ![]() |
|
Inderdaad, in tegenstelling tot met pakweg 10 jaar geleden, brengt Frankrijk tegenwoordig topkwaliteit! ![]() |
|
Triest dat niemand Mutiilation noemt. ![]() |
|
Ehm... Wie? De meeste bands die Gorath noemde zeggen mij ook niets. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
Seigneur Voland. ![]() |
|
Nee, Mutiilation en SV is rommel. Kultgehalte: ja. Goed: nee. ![]() |
|
quote: die laatste Mutii is wel compleet anders trouwens: probeer es Annthennath - States of Liberating Departure 2010, staat in mijn jaarlijst signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |