![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Hypnos, dit is je kans om op CNN te komen! Breaking news! Vanaf wanneer is dit interview te lezen? [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 28-12-2010 16:06] ![]() |
|
Wat ik me laatst afvroeg, is er uberhaupt wat over de mensen achter DsO bekend? ![]() |
|
Gast van NH, Fleshpress en Clandestine Blaze, toch? Edit: -a [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-12-2010 16:14] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
NH? Zanger is idd van Clandestine Blaze Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Northern Heritage, (cult-)BM label. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Northern Heritage denk ik. edit: idd [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-12-2010 16:18] ![]() |
|
quote:Ook van MA: Drums: Yohann (Naylis, Mutilhate, Hirilorn, WalnutGrove, GiftOfFury) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Die staat bij former members ![]() ![]() |
|
Ah ok, ik dacht dat het sessieleden waren ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: zsm ![]() ik gok oudjaar hij is het zelf afgebold trouwens je leest het wel signature ![]() |
|
quote: Het enige dat ik weet, is dat er wat black metal betreft één ding is waar Fransen in uitblinken, en dat is het voeren van ultiem kinderachtige scene wars (die zich overigens grotendeels online afspelen) waarbij je bij het lezen ervan echt plaatsvervangende schaamte hoort te ervaren. Dan gaan we nu het grote mysterie eens ontkrachten: ![]() In het karretje zit Yasuyuki van Abigail. ![]() Is om onduidelijke redenen een kwartslag gedraaid gedurende het uploaden, sorry. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
WTF ze lachen! Wat unblack zeg! Nu geloof ik wel dat ze ook christenen zijn ![]() ![]() |
|
Uhu, ik heb gelijk al mijn spulletjes van ze de deur uit gedaan.. :') Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Heineken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 28-12-2010 18:55] ![]() |
|
quote: Assie? Relatief, ja. Absoluut, niet. En dat het minder chaos is, maakt het misschien juist wel minder technisch ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Geloof die vent dan ook voor geen meter, hij wil die gasten gewoon zwart maken (niet black ;D). ![]() |
|
lama [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-12-2010 20:48] signature ![]() |
|
Aangeboden, 4 Deathspell Omega cd´s plus logo shirt: Infernal Battles Inquisitors of Satan Si Monumentum Requires, Circumspice Kénôse Zwart shirt XL met wit opdruk van het logo Mail (zie profiel) goed bod door. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: Nee, zag toevallig dit topic en bedacht me dat ik nog wat troep van ze had wat weg kon. Dat zeer interessante en waardevolle geroddel/gespeculeer over black metal vetes/geheimen laat ik over aan de echte fans. ![]() |
|
He, ik had toch gehoopt op een zooi nerds gewoon, is veel mooier Die 'mathblack' (volgens Hypnos) trek ik wel.. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-12-2010 2:52] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Heerlijk geluid heeft die nieuwe, echt goed. ![]() |
|
Ongeloofelijk gave band! Kenose, Si... echt kippevel spul! ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Klinkt inderdaad heerlijk, zo had Fas.. van mij ook mogen klinken. Sowieso weer een geweldige plaat ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |