IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Deathspell Omega Vorige pagina | Volgende pagina
valfar
Usericon van valfar
Posted 28-12-2010 16:06 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Hypnos, dit is je kans om op CNN te komen!

Breaking news!

Vanaf wanneer is dit interview te lezen?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 28-12-2010 16:06]



spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2010 16:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat ik me laatst afvroeg, is er uberhaupt wat over de mensen achter DsO bekend?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2010 16:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gast van NH, Fleshpress en Clandestine Blaze, toch?

Edit: -a

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 28-12-2010 16:14]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-12-2010 16:15 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Volgens mij alleen over drie leden. Mikko Aspa is de enige waarvan de naam bekend is. De andere leden heten 'Hasjarl' en 'Khaos'.

Van MA:
quote:
Hasjarl is the owner of End All Life Productions and one of the main guys behind Norma Evangelium Diaboli.
Mikko Aspa is the owner of Northern Heritage and Freak Animal Records (power-electronics label).


Er zijn ook wat foto's te vinden op het net van hoe de leden eruit zien.
Ik vraag me wel af of deze band een drummer heeft. Het lijkt me heel sterk dat het drumwerk het werk van een computer is!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2010 16:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

NH?

Zanger is idd van Clandestine Blaze


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-12-2010 16:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 16:16 schreef NecRobert het volgende:
NH?

Zanger is idd van Clandestine Blaze
Northern Heritage, (cult-)BM label.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2010 16:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Northern Heritage denk ik.
edit: idd

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-12-2010 16:18]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2010 16:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 16:15 schreef valfar het volgende:

Van MA:


Ik vraag me wel af of deze band een drummer heeft. Het lijkt me heel sterk dat het drumwerk het werk van een computer is!
Ook van MA:

Drums:
Yohann (Naylis, Mutilhate, Hirilorn, WalnutGrove, GiftOfFury)


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-12-2010 16:32 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Die staat bij former members



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-12-2010 16:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ah ok, ik dacht dat het sessieleden waren


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2010 16:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 16:06 schreef valfar het volgende:
Hypnos, dit is je kans om op CNN te komen!

Breaking news!

Vanaf wanneer is dit interview te lezen?


zsm

ik gok oudjaar

hij is het zelf afgebold trouwens
je leest het wel


signature


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-12-2010 16:57 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 28 december 2010 15:52 schreef Hypnos het volgende:
net een interview gedaan met Shaxul van Annthennath, ex-DSO

hij geeft megahard af op DSO (had hem gevraagd wat hij er van vond en of hij meeprofiteerd van de opleving van de Franse black scene...

OMFG, hij heeft een paar zaken laten vallen die niet bepaald zachtaardig zijn tegen mij trouwens ook hij was serieus geaffronteerd en heeft een boekje opengedaan over DSO

onder andere dat het Christenen zijn;




Het enige dat ik weet, is dat er wat black metal betreft één ding is waar Fransen in uitblinken, en dat is het voeren van ultiem kinderachtige scene wars (die zich overigens grotendeels online afspelen) waarbij je bij het lezen ervan echt plaatsvervangende schaamte hoort te ervaren.

Dan gaan we nu het grote mysterie eens ontkrachten:



In het karretje zit Yasuyuki van Abigail.



Is om onduidelijke redenen een kwartslag gedraaid gedurende het uploaden, sorry.



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-12-2010 17:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

WTF ze lachen! Wat unblack zeg!

Nu geloof ik wel dat ze ook christenen zijn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-12-2010 17:33 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Uhu, ik heb gelijk al mijn spulletjes van ze de deur uit gedaan.. :')


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 28-12-2010 18:55 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

Heineken

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 28-12-2010 18:55]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-12-2010 19:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 15:57 schreef kwelgeest het volgende:
@Zelfje (nieuwe naam went nog niet): Voor een (semi/'post'-)BM plaat vind ik het anders behoorlijk technisch geneuzel. Minder agressie, minder chaos en ipv daarvoor beter uitgewerkte lijnen en songs. Niets mis mee overigens. Haalt mij top-10 wel.

Assie?

Relatief, ja. Absoluut, niet. En dat het minder chaos is, maakt het misschien juist wel minder technisch


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ed
Usericon van Ed
Posted 28-12-2010 20:47 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Geloof die vent dan ook voor geen meter, hij wil die gasten gewoon zwart maken (niet black ;D).


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2010 20:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lama

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-12-2010 20:48]


signature


MarkH
Usericon van MarkH
Posted 28-12-2010 21:32 by MarkH Wijzig reactieProfiel van MarkHQuote dit bericht

Aangeboden, 4 Deathspell Omega cd´s plus logo shirt:

Infernal Battles
Inquisitors of Satan
Si Monumentum Requires, Circumspice
Kénôse

Zwart shirt XL met wit opdruk van het logo

Mail (zie profiel) goed bod door.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-12-2010 21:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nav?


signature


MarkH
Usericon van MarkH
Posted 28-12-2010 21:57 by MarkH Wijzig reactieProfiel van MarkHQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2010 21:41 schreef Hypnos het volgende:
nav?


Nee, zag toevallig dit topic en bedacht me dat ik nog wat troep van ze had wat weg kon.
Dat zeer interessante en waardevolle geroddel/gespeculeer over black metal vetes/geheimen laat ik over aan de echte fans.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-12-2010 2:51 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

He, ik had toch gehoopt op een zooi nerds gewoon, is veel mooier

Die 'mathblack' (volgens Hypnos) trek ik wel..

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 29-12-2010 2:52]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-12-2010 7:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Heerlijk geluid heeft die nieuwe, echt goed.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 29-12-2010 8:31 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Ongeloofelijk gave band! Kenose, Si... echt kippevel spul!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 29-12-2010 8:42 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 29 december 2010 7:39 schreef spectre het volgende:
Heerlijk geluid heeft die nieuwe, echt goed.


Klinkt inderdaad heerlijk, zo had Fas.. van mij ook mogen klinken. Sowieso weer een geweldige plaat


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen