IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Deathspell Omega Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2006 19:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Luister nou eerst maar, misschien vind je het niks.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2006 19:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2006 19:00 schreef spectre het volgende:
Luister nou eerst maar, misschien vind je het niks.

Si Monumentum Requires, Circumspice was ook een succes hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2006 19:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die vind ik dus niks


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-09-2006 19:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ah crap, krijgen we dat gezeik weer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-09-2006 21:15 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Mmm.. Toch wel hoor!


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2006 21:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Deze plaat deed me meteen wat, die vorige kabbelde als een darkthronekloon langs me heen en heb het dus bij 1 luisterbeurt gehouden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-09-2006 0:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hmmm, dan denk ik dat je hem toch een luisterbeurtje of wat te weinig hebt gegund. Darkthrone hoor ik trouwens niet of nauwelijks op 'Si Monumentum...'. Weet je zeker dat het wel die is die je hebt gehoord? Het materiaal daarvoor is inderdaad wel stukken rauwer (en voor mij oninteressant).
Het intro op 'Si Monumentum...' moet je gewoon skippen en enkele andere tracks tussendoor ook, maar wat overblijft is toch een kwartier of drie aan zeer dreigende BM.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-09-2006 8:56 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ik vind Deathspell Omega sowieso geen muziek die je helemaal door hebt na 1x, deze muziek ontdekken duurt echt wel iets langer voor mij. Onder andere door de complexe riffs en sommige nummers zitten echt prachtig in elkaar.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 21-09-2006 9:58 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Hier ook nog maar eens Kenose aangeslingerd... Man wat blijft dit geniaal!!!! Imo toch beter dan Si monumentum... Sfeeropbouw is magistraal!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 21-09-2006 10:21 by Duysternesse Wijzig reactieProfiel van DuysternesseQuote dit bericht

"Si Monumentum..." blijft voor mij het favoriete album van DSO, elke keer opnieuw komen die rillingen weer, vooral bij 'Carnal malefactor'.


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2006 11:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2006 0:36 schreef M. het volgende:
Hmmm, dan denk ik dat je hem toch een luisterbeurtje of wat te weinig hebt gegund. Darkthrone hoor ik trouwens niet of nauwelijks op 'Si Monumentum...'. Weet je zeker dat het wel die is die je hebt gehoord? Het materiaal daarvoor is inderdaad wel stukken rauwer (en voor mij oninteressant).
Het intro op 'Si Monumentum...' moet je gewoon skippen en enkele andere tracks tussendoor ook, maar wat overblijft is toch een kwartier of drie aan zeer dreigende BM.
Ik doel dan vooral op de Panzerfaust periode, zo kwam het bij mij een beetje over.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-09-2006 12:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Dank je spectre! Ben aan het luisteren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 01-06-2007 16:19 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

DEATHSPELL OMEGA- 'Fas- Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum' will be out by the end of June.

The release will be a digipack with a 20 page booklet.
There are 6 tracks and the album is around 45 minutes in length.

:AJNA: has licensed the CD version for America and will import a substantial amount of vinyl copies. No reservations are necessary.

The official street date is set for mid to late July, but we will have copies to offer before that date.

Southern Lord will assist in the US distribution of this release although labels, distros, mailorder companies and those requesting promotional copies(expect very few to be granted a free copy) may contact :AJNA: directly.

That is enough for now. The rest will be answered when the release is out.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-06-2007 17:34 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 01-06-2007 19:06 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht




Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-06-2007 21:06 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hmmm... 6 nummers, 45 minuten in totaal, had eigenlijk meer verwacht.

Desalniettemin ga ik er vanuit dat het opnieuw een meesterwerkje wordt, naar mijn mening is DSO bij elke release beter geworden.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 02-06-2007 11:16 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht



Benieuwd!!!!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2007 15:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand een Deathspell Omega Logo tshirt maat Medium Kopen?


signature


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 09-06-2007 15:24 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Een kindermaatje, misschien mijn neefje die net de communie gedaan heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2007 15:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bijvoorbeeld

doe het hem kado!


signature


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-06-2007 16:13 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 juni 2007 15:03 schreef Hypnos het volgende:
iemand een Deathspell Omega Logo tshirt maat Medium Kopen?


Foto!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-06-2007 16:45 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 15:03 schreef Hypnos het volgende:
iemand een Deathspell Omega Logo tshirt maat Medium Kopen?


Oeh, ikke ook interesse als Y Draakje afhaakt...



Member of the iso-betawuste crew!!


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 09-06-2007 17:18 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

De hoes:



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2007 11:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 16:13 schreef Y Draig Goch het volgende:
Foto!




wel snel laten weten, hij staat al op ebay, maar daar kan ik een stokje tussen steken


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 10-06-2007 14:44 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 16:45 schreef Snoodaerdt het volgende:
Oeh, ikke ook interesse als Y Draakje afhaakt...






Member of the iso-betawuste crew!!


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen