|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Luister nou eerst maar, misschien vind je het niks. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die vind ik dus niks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah crap, krijgen we dat gezeik weer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mmm.. Toch wel hoor! |
|
Deze plaat deed me meteen wat, die vorige kabbelde als een darkthronekloon langs me heen en heb het dus bij 1 luisterbeurt gehouden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hmmm, dan denk ik dat je hem toch een luisterbeurtje of wat te weinig hebt gegund. Darkthrone hoor ik trouwens niet of nauwelijks op 'Si Monumentum...'. Weet je zeker dat het wel die is die je hebt gehoord? Het materiaal daarvoor is inderdaad wel stukken rauwer (en voor mij oninteressant). Het intro op 'Si Monumentum...' moet je gewoon skippen en enkele andere tracks tussendoor ook, maar wat overblijft is toch een kwartier of drie aan zeer dreigende BM. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vind Deathspell Omega sowieso geen muziek die je helemaal door hebt na 1x, deze muziek ontdekken duurt echt wel iets langer voor mij. Onder andere door de complexe riffs en sommige nummers zitten echt prachtig in elkaar. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Hier ook nog maar eens Kenose aangeslingerd... Man wat blijft dit geniaal!!!! Imo toch beter dan Si monumentum... Sfeeropbouw is magistraal!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
"Si Monumentum..." blijft voor mij het favoriete album van DSO, elke keer opnieuw komen die rillingen weer, vooral bij 'Carnal malefactor'. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote:Ik doel dan vooral op de Panzerfaust periode, zo kwam het bij mij een beetje over. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dank je spectre! Ben aan het luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
DEATHSPELL OMEGA- 'Fas- Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum' will be out by the end of June. The release will be a digipack with a 20 page booklet. There are 6 tracks and the album is around 45 minutes in length. :AJNA: has licensed the CD version for America and will import a substantial amount of vinyl copies. No reservations are necessary. The official street date is set for mid to late July, but we will have copies to offer before that date. Southern Lord will assist in the US distribution of this release although labels, distros, mailorder companies and those requesting promotional copies(expect very few to be granted a free copy) may contact :AJNA: directly. That is enough for now. The rest will be answered when the release is out. |
|
|
|
|
|
Hmmm... 6 nummers, 45 minuten in totaal, had eigenlijk meer verwacht. Desalniettemin ga ik er vanuit dat het opnieuw een meesterwerkje wordt, naar mijn mening is DSO bij elke release beter geworden. |
|
Benieuwd!!!!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
iemand een Deathspell Omega Logo tshirt maat Medium Kopen? signature |
|
Een kindermaatje, misschien mijn neefje die net de communie gedaan heeft. |
|
bijvoorbeeld doe het hem kado! signature |
|
quote: Foto! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Oeh, ikke ook interesse als Y Draakje afhaakt... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
De hoes: |
|
quote: wel snel laten weten, hij staat al op ebay, maar daar kan ik een stokje tussen steken signature |
|
quote: Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |