|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in. Maar het was zo leuk om ff te stangen, hehe. Maar het is gewoon niet mijn stijl BM, dat hele snelle. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Bij mij is het zo dat het gisteren de enige muziek was die ik gehoord heb (die nieuwe dan). Voor vandaag geldt hetzelfde. Ik wil ook helemaal niets anders horen, zo dwingend is het. Morgen zal ik weer alleen dit horen en ik verheug me er nu al op. Vrijdag moet ik mijn gehoor helaas verontreinigen met andere muziek omdat ik dan een demo geef van één of ander spelletje... maar als het aan mij ligt krijgen de bands hun gage en blijven ze weg en draaien we gewoon de hele avond de nieuwe DSO op 130 decibel . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nou, na al die positieve reacties (hier en op Krieg) moet ik het misschien toch eens wat beter gaan luisteren. |
|
Nou ja, zijn alle nummers op hyperspeed? Want dan begin ik er zeker niet aan. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Haha, als je het wil weten ga je maar gewoon luisteren, pielemans . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb de snelheid bij DSO trouwens altijd als relatief beschouwd. Het is geen rossen, maar meer een meeslepende snelheid, en dat maakt het in ieder geval niet chaotisch voor het oor. Het is voor mij, op CTHT, meer een ongelooflijk brute hysterie, waarbij de snelheid louter pluspunten oplevert, terwijl snelheid normaal garant staat voor een vrij onoverzichtelijk muzikaal geheel. |
|
Hehehe, hij staat alweer in de downloadlijst van utorrent. Ik begin eigenlijk best benieuwd naar de rest te worden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wim Wim Wim.. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als het goed is ben ik binnenkort een lp armer. Kénôse gaat de deur uit, ik luister 'm nu voor de zoveelste keer...zaaddodend saai, zeker vergeleken met Absconditus Diabolus. |
|
quote: Wat dan? Neem ik de moeite... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
moet die nieuwe ook is even luisteren, kenose was iig een dijk van een plaat. ben wel benieuwd |
|
Ik heb hem deze nacht gereviewd: quote: |
|
Om de een of andere reden mist er bij mij een link tussen Kénôse en Crushing the Holy Trinity. |
|
Mja, ik heb nu wat meer beluisterd, maar ik heb gewoon geen zin in de rest. Liedje 3, zo omstreeks 3 minuut 51. Dat niet heel erg vervormde rifje. Ik vind het lelijk en bijna vals. En dan om 4 minuut 23 maar weer rammen, dan valt het niet zo op. Hehe. Nee, als ik rustige bm wil horen, dan zet ik de nieuwe shining (graag) op. Als ik ultra snelle BM wil horen, dan zet ik... euh... niets op, want daar hou ik niet zo heel erg van. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: He Burk er bestaat geen rustige Black Metal En Shining is geen Black metal |
|
Midtempo BM is "rustige" BM imo, zoals de meeste nummers op filosofem van Burzum. Gewone BM is het eerdere black werk van Darkthrone, imo. En snelle is Deathspell Omega dus en anderen, imo. Waar schaart de heer Mental Theo Shining dan onder? [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 30-07-2007 22:29] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Gewoon Heavy Metal met Black Metal krijs. He Burk jij moet Raate uit Finland maar eens proberen. Of misschien is Elhaz met Malemort en/of Bann iets. Inferi-Shores of sorrow, ARV-ID en Geist-Kainsmal zijn ook toppertjes. [Dit bericht is gewijzigd door Mental Theo op 30-07-2007 22:37] |
|
quote: Is niet heel veel blackmetal gewoon heavymetal met krijs? |
|
Zoiets dacht ik ook al Maargoed Shinig is gewoon een combinatie van Black en Doom lijkt me duidelijk. |
|
quote: Ja. En huiskamerjazz, nou goed. @Wim: ja, vals riedeltje viel me ook op hehe. Vind ik wel een minpunt, heel storend eigenlijk. Maar goed, het lijkt wel alsof de compositorische ideeën wat verder gaan dan wat de heren eigenlijk kunnen spelen. Dat hoor je op enkele momenten pijnlijk terug. Desalniettemin kan ik van de nummers geen genoeg krijgen, die paar momenten moeten dan maar even. Je zou bijna willen dat ze het spelen even gingen outsourcen naar Nick Barker, Steve DiGiorgio en de gitaristen van Gorguts of zo hehe. Mogen ze hun eigen zanger houden, die doet het wel goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hehehe, zegt me allemaal niet. Bedankt voor de tips, ik zal het zeker gaan checken! @ M. Maar idd, het is allemaal misschien iets boven hun kunnen, deze plaat, ja. Dat is dan wel een beetje jammer, ik vind het zo storend dat het me echt tegenstaat. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 30-07-2007 23:12] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Wat een kleuter ben jij. Heavy Metal is voor mietjes net als thee overigens. |
|
quote: Pardon? Ik reageer op volstrekt normale wijze op jouw bewering, en dan ben ik een kleuter? |
|
quote: Zo bedoel ik het ook niet Whit Rider. Was een geintje |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |