|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gelijk de dag erna natuurlijk I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als ik hem echt leuk vind (en ik heb dat ook laten merken) dan gelijk de dag erna! Daaruit zie je dat diegene ook nog aan jou denkt na de vorige avond... Maar hij moet niet dan ook nog 's de dag erna bellen en de dag daarna etc... M.a.w. niet gelijk iemand platbellen, maar wel zo snel mogelijk laten weten dat je nog denkt aan diegene... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hij reageert vast niet omdat hij aan het bellen is I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
waarom zijn mannen dan zodat ze niet belen de volgende dag? Bedoel, jezelf presenteren dat je meestal aan je afspraken houd en niet nakomt vind ik niet echt netjes. Dus dat mag iemand mij dat uitleggen |
|
quote: Muhahahahahahahahahaah! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Huu, MBM, leuk verhaal, is mij in januari ook gebeurd . Ik heb meteen de volgende dag gebeld. Als er liefde in het spel is wil je dat natuurlijk ook gewoon meteen (en zij ook). |
|
Klopt helemaal... Iedereen wil toch meteen dat stukje aandacht als je iemand erg leuk vind? Plus dat de gevoelens dan ook nog het 'meest vers' zijn zeg maar... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: als ik hem leuk vind dan gelijk de dag erna natuurlijk. als ik hem niet zo leuk vind dan liever helemaal niet natuuurlijk |
|
quote: Je moet ook niet overdrijven natuurlijk. Heb het ooit aan de hand gehad dat het meisje mij de dag erna drie keer belde. Geen goed idee (vooral niet omdat ik eht zo al niet zag zitten). |
|
Gelijk de dag daarna, anders denk je dat ie je toch niet zo leuk vind als je dacht die avond. LAI LAI HEI |
|
en wat als ie ochtends toen ie eten aan het maken was en zijn vingers r afhakte ? en daardoor ik 10dagen niet kon bellen is dat te lang ? of mag het dan wel ? |
|
Als je wel de dag erna belt, doe dat niet 's ochtends om 10 uur I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: wie doet dat nou maar weet iemand het antwoord op mijn vraag ? |
|
quote: Ik ga geen namen noemen. Antwoord -> I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: thnx ik snap nog steeds niet waarom ze zow boos was toen iedereen kan zijn vingers r toch perongeluk afhaken ? |
|
Je denkt toch niet dat iemand hier serieus op in gaat? @element I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hoeft ook niet |
|
quote: je hoeft toch niet serieus te zijn om daar antwoord op te geven ? |
|
quote: Dat is ook wat ik bedoelde met mijn eerste post in dit topic!... ..."Hate can only create more hate"... |
|
on topic? Immortella [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 28-09-2003 17:51] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als iemand me meteen de volgende dag zou bellen, zou ik dat opdringerig vinden. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Ligt er aan op wat voor manier en waar het gesprek over gaat... Als hij gelijk die dag of de volgende dag wil afspreken??? Nee, dan hoeft het voor mij ook niet. Maar als hij belt om te vragen of je de week erop weer in hetzelfde café/discotheek/zaal bent of om gewoon een praatje te maken vind ik dat niet opdringerig... Als ik m'n tel nr. al geef (wat ik nooit doe) dan vind ik iemand dus wel heel erg leuk en dan doe ik dat niet om over een week een keer gebeld te worden... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik zou zelf ook 2-3 dagen wachten. (misschien heb ik daarom nooit een date). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dan weet je nu wat je moet doen! BELLEN!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Damn!!!!! *zoekt lijstje met achterstallige telefoongeprekken* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |