IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-09-2004 16:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ben de laatste tijd een beetje uit de Warhammer scene en zit meer in de LOTR. Wat overigens een best leuk spel is.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-09-2004 18:31 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Elfjes, dat lijkt mij dus echt CRAP om een leger van te hebben.


Binnenkort als ik weer geld heb, rulebook en een HQ kopen.


I am the 1%.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-09-2004 19:07 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Mja, al die elven van warhammer trekken me ook niets. Als ik warhammer zou gaan spelen zouden het khemri of vampire counts worden denk ik.

Heeft iemand dat kill-team regelstuk al gelezen trouwens in het nieuwe rule boek. Lijkt me erg leuk, kill teams maken


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-09-2004 19:11 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 19:07 schreef H-K het volgende:
Mja, al die elven van warhammer trekken me ook niets. Als ik warhammer zou gaan spelen zouden het khemri of vampire counts worden denk ik.

Heeft iemand dat kill-team regelstuk al gelezen trouwens in het nieuwe rule boek. Lijkt me erg leuk, kill teams maken
Ik wacht totdat de Deathwatch met nieuwe regels komt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 06-09-2004 19:15 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zal wel niet zo lang meer duren toch?
Deamon en witchhunters volgende elkaar ook vrij snel op.


Life doesn't get much better than this!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-09-2004 19:58 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 15:36 schreef Yuddith het volgende:
Ik vind 40K niet echt super, ben en blijf fan van Dark en High elves!
Dark Elves heerschen


"Obras son amores y no buenas razones"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-09-2004 20:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 19:15 schreef H-K het volgende:
Zal wel niet zo lang meer duren toch?
Deamon en witchhunters volgende elkaar ook vrij snel op.

Ordo Xenos... Hell yeah! Als ze maar geen nieuwe Deathwatch modellen gaan maken; standaard Marines met speciale wapens en zo'n mooi zwart pak met briljante shoulderpad heerschte toch wel. Die Grey Knights ben ik iig niet zo'n fan van; hoewel die Terminators...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-09-2004 22:04 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik vind dat ze bij Warhammer en bij 40K af en toe toch iets te speelgoed achtig bezig zijn.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-09-2004 22:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 22:04 schreef goblinjester het volgende:
Ik vind dat ze bij Warhammer en bij 40K af en toe toch iets te speelgoed achtig bezig zijn.
Mja, dat is toch ook wat 't oorspronkelijk is, niet...?

In principe "speel" je er toch mee.


"Obras son amores y no buenas razones"


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-09-2004 22:08 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ja ok. Maar je hebt bepaalde modellen die zijn echt super zoals de Tallarn Desert Raiders of de Valhalla IG troops. Die zijn gewoon gaaf en toch nog realistisch. Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld bepaalde Space Marines dan vraag ik me af met wat voor figuren ik het spel speel. Overigens vind ik het fantasy gedeelte wel leuk hoor. Zoals Vampire Counts blijf ik super vinden.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-09-2004 22:10 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ach, je kan kiezen of je het serieus, of als speelgoed opvat.

40k is inderdaad wat speelgoed-achtiger dan de oorspronkelijke Warhammer, maar daarom niet minder leuk

Het is gewoon een ander concept.


"Obras son amores y no buenas razones"


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 06-09-2004 22:15 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ja dat is dan ook wel zo. Ik vind het om eerlijk te zijn even gaaf. Maar, ja altijd een maar, ik vind niet alle aspecten van beide spellen leuk. Ik vind bijvoorbeeld de Lizardmen niet leuk en bij de andere heb ik het niet zo op Necrons. Verder vind ik de wereld van fantasy wel wat leuker. Maar het vrije van 40K spreekt mij weer meer aan.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 06-09-2004 22:23 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ik heb 40k nog nooit gespeeld, zou niet weten of ik het leuker vind of niet, maar ik ben algemeen meer aangetrokken door fantasy dan door sci-fi.

Maar ach, ik zal wel 'ns aan Greycloak vragen of ik eens met z'n 40k dingetjes spelen mag


"Obras son amores y no buenas razones"


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:05 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 19:58 schreef Malekith het volgende:
Dark Elves heerschen


Yeah, so true!


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 1:06 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

Was me af aan het vragen...zitten er mensen hier op The Warp?


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-09-2004 10:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Wasda?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-09-2004 10:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2004 18:31 schreef stoomfiets het volgende:
Elfjes, dat lijkt mij dus echt CRAP om een leger van te hebben.



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-09-2004 11:06 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik ga denk ik binnenkort toch maar beginnen met IG. Weet iemand nog of er binnenkort wat nieuwsuitkomt?


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Yuddith
Usericon van Yuddith
Posted 07-09-2004 12:50 by Yuddith Wijzig reactieProfiel van YuddithQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 10:41 schreef goblinjester het volgende:
Wasda?


Site voor en door warhammerfreaks


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-09-2004 13:52 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ow ok.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-09-2004 21:23 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 6 september 2004 22:05 schreef Malekith het volgende:
Mja, dat is toch ook wat 't oorspronkelijk is, niet...?

In principe "speel" je er toch mee.


Mja, net zo zeer als dat je met een toren of een paard speelt.

Denk trouwens niet dat ze space marines aan gaan passen voor de Deathwatch, hoogstens dat er een paar xenos wapens bijkomen in hun arsenaal ofzo.
Binnenkort kwam er wel een nieuw SM regelboek uit toch? mischien dat er tegen die tijd wel wat modellen bijkomen.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-09-2004 21:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 21:23 schreef H-K het volgende:
Mja, net zo zeer als dat je met een toren of een paard speelt.

Denk trouwens niet dat ze space marines aan gaan passen voor de Deathwatch, hoogstens dat er een paar xenos wapens bijkomen in hun arsenaal ofzo.
Binnenkort kwam er wel een nieuw SM regelboek uit toch? mischien dat er tegen die tijd wel wat modellen bijkomen.

Zoals jij het schetst, hoop ik het. Het is verdorie hoog tijd dat de Raven Guard wat aandacht krijgen!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-09-2004 22:36 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Mja, het interessantste aan de raven guard hebben ze zelf al uit de weg geruimd. blijft een jumppack lievend sm leger over.
Qua kleur zijn ze wel gaaf ja.


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-09-2004 22:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2004 22:36 schreef H-K het volgende:
Mja, het interessantste aan de raven guard hebben ze zelf al uit de weg geruimd. blijft een jumppack lievend sm leger over.
Qua kleur zijn ze wel gaaf ja.
Man, ze hebben geeneens stickers voor ze, laat staan één of ander character. Dat hebben andere Chapters dus wél. Erg vaag en jammer; helemaal omdat ze meestal de oude "snavel"-helmen hebben...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-09-2004 22:47 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, die vind ik lelijk
Verder niks mis met assaulty legers trouwens. Mijn halve leger is haast assault marine hehe.
Verder is de raven guard idd nog niet echt uitgewerkt, wat dus idd goed zou kunnen betekenen dat ze er wat mee gaan doen.

Ben trouwens benieuwd of ze die twee missende chapters eindelijk eens uit de doeken gaan doen.


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen